به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با مهدی علی نژاد، معاون قهرمانی گزارشی از فعالیت های انجام شده در سه ماه گذشته ارائه کرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارائه گزارش راه اندازی سامانه ملی فدراسیون گفت: با این سامانه تمامی عملیات مالی و اداری فدراسیون، کمیته ها و هیات ها در چارچوب آن قرار می گیرد و نهایت شفافیت و انضباط مالی و نظارت را حتی در بخش احکام مربیان و قهرمانان پیدا می کنیم.

ناظمی با اشاره به راه اندازی اتوماسیون هیات های استانی و ارتباط صحیح تر و بهنگام تر با روسای هیات های استانی گفت: اکنون با تمامی هیات‌ها ارتباط مسنجم تری پیدا کردیم و ارزیابی بهتری از عملکرد مالی واداری آنها داریم.

علی نژاد معاون قهرمانی با تقدیر از فعالیت های انجام شده گفت: کرونا فعالیت های ورزشی را تاخیر مواجه کرد و بایستی شما تلاش کنید با اجرای دقیق تقویم ورزشی، مجددا فعالیت های این رشته را با کیفیت و سرعت بیشتری از سر بگیرید.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مسئولیت های حرفه ای و مدنی و همگانی دارد و نباید از آنها غافل شود.

علی نژاد با اشاره به اهمیت ساماندهی و شفافیت امور فدراسیون گفت: نظم مالی و اداری و جبران کاستی ها بایستی در دستور کار شما باشد.

در پایان این دیدار مازیار ناظمی از معاون قهرمانی درخواست‌ کرد کارگروه فنی واردات موتورهای ورزشی مطابق دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان به ریاست علی نژاد برای تعیین تکلیف مسائل باقی مانده از گدشته تشکیل گردد.