شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بهترین بازیکن#فرانسه

معرفی بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه

ام‌باپه بازیکن فصل لیگ فرانسه شد

ستاره جوان پاری سن ژرمن عنوان بهترین بازیکن فصل را به دست آورد در حالی که تیم او قهرمان نشد.

به گزارش مشرق و به نقل از کانال پلاس، کیلیان ام‌باپه با وجود آنکه پاری سن ژرمن قهرمان نشد اما عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با زدن ۲۷ گل عنوان آقای گلی را به دست آورد.

ام‌باپه به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

او گفت: افتخار بزرگی است که این عنوان ارزشمند را به دست آوردم و این بهترین پاداش برای من است. از هم تیمی هایم تشکر می کنم. یک گام بزرگ دیگر در مسیر فوتبالی ام برداشم و قطعا در آینده تاثیر روی من خواهد گذاشت.

ام‌باپه ادامه داد: من با انتخاب بازیکنان لیگ این عنوان را به دست آوردم و چه چیزی بهتر از این است. این برای سومین بار است که می توانم عنوان آقای گلی را به دست آورم و واقعا به خودم افتخار می کنم. اکنون زمان خوشحالی است.

به نظر می رسد که تیم پاریسی در تابستان تغییراتی خواهد داشت. خبرهای زیادی درباره جدایی ام‌باپه به گوش می رسد. او مورد توجه رئال مادرید است و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

ام‌باپه درباره آینده اش گفت: همه می دانند که من ارتباط بسیار نزدیکی با پاری سن ژرمن دارم و باید از مدیریت تشکر کنم. مسئولان پاری سن ژرمن فضای خوبی را برای من مهیا کردند. من مدیون این باشگاه هستم. درباره آینده ام کاملا شفاف بوده ام و کارها را آنگونه که درست بوده انجام داده ایم.

منبع: ایسنا