به گزارش برنا، در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان، میزان پاداش قهرمان، نایب قهرمان و مقام سوم رقابت های المپیک و پارالمپیک  ۱+ ۲۰۲۰توکیو تعیین شد.

پاداش کسب مدال طلای المپیک و پارالمپیک ۲ میلیارد تومان، مدال نقره یک میلیارد و۲۵۰ میلیون تومان و مدال برنز ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

شاهین موسوی، بوکسور تیم‌ملی کشورمان در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: چند روزی است که مبلغ پاداش سکوی المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شده است. رقم بسیار خوبی است. 

او ادامه داد: اما به نظرم رقمی که برای مدال برنز در نظر گرفته شده است بسیار کم است. به هر جهت طلای المپیک به راحتی به دست نمی‌آید. یک نکته هم اینجا مهم است که آن‌هم زمان پرداخت این پاداش‌هاست. این رقم زمانی ارزش پیدا می‌کند که بلافاصله پس از پایان مسابقات و بازگشت کاروان به مدال آوران داده شود نه اینکه یک سال و یا حتی زمان بیشتری سپری شود و سپس پاداش‌ها پرداخت شود.  

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: دو میلیارد رقم قابل توجه‌ای است به شرطی که به موقع پرداخت شود. برای تمام ورزشکاران در توکیو آرزوی موفقیت دارم امیدوارم که بوکس هم بتواند نتایج خوبی را در این آوردگاه مهم رقم بزند.