شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رهبر انقلاب#رئیسه مجلس#مجلس یازدهم

پنج‌شنبه؛ دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب

مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت:روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این هیئت، گفت: در این جلسه مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیونها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل  همان کمیسیون برگزار شود.

وی ادامه داد:روزهای سه شنبه و چهارشنبه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان، دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت. همچنین مقرر گردید روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیونها از سایر تردد های مجلس منع شود.

نماینده تبریز در مجلس عنوان کرد:رای گیری انتخابات هیئت رییسه مجلس، برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود. همچنین پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرحها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه کشی خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

منبع: khamenei.ir