شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرسدس بنز

مرسدس بنز AMG GT نایت ادیشن به میدان آمد + عکس

مرسدس پس از معرفی سوپرکار بسیار خبرساز GT بلک سریز ۲۰۲۱ اقدام به رونمایی سورپرایز کننده از نسخه استاندارد GT برای مدل سال ۲۰۲۱ کرده است. این به‌روزرسانی‌ها فعلاً مختص نسخه اروپایی هستند اما در نسخه آمریکایی نیز اعمال خواهند شد.

مرسدس بنز AMG GT نایت ادیشن به میدان آمد + عکس

به گزارش منیبان، مرسدس-ای ام جی GT کوپه و رودستر در مدل ۲۰۲۱ خود از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی استفاده می‌کنند که قدرتش به ۵۳۰ اسب بخار رسیده و بنابراین با افزایش خروجی حدود ۵۴ واحدی نسبت به مدل سال قبل روبرو هستیم. البته این خودرو هنوز در جایگاهی پایین‌تر از AMG GT R با قدرت ۵۷۷ اسب بخار قرار دارد اما خب فاصله عملکردی بین دو خودرو کمتر شده و بنابراین منتظریم ببینیم آیا GT R نیز افزایش قدرت مشابهی را نشان خواهد یا خیر. مرسدس-ای ام جی به چگونگی افزایش قدرت این خودرو و همچنین بهبود پرفورمنس آن اشاره نکرده اما انتظار داریم شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای GT چند دهم ثانیه‌ای بهبود یابد.

از جمله تجهیزات استاندارد مرسدس-ای ام جی GT 2021 می‌توان به سیستم کنترل سواری AMG با دامپرهای تطبیقی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی در اکسل عقب، ترمزهای کامپوزیتی پرفورمنس و کالیپرهای ترمز قرمز اشاره کرد. دیگر تجهیزات جدید این خودرو عبارت‌اند از باتری استارتر لیتیوم یونی و برنامه سواری ریس. همچنین فرمان پذیری چرخ های عقب و پکیج دینامیک پلاس AMG به‌صورت سفارشی در دسترس هستند.

برای ایجاد ظاهری خشن‌تر نسخه سفارشی نایت ادیشن و پکیج ظاهری نایت، کالیپرهای ترمز مشکی، جلوپنجره کرومی تیره و رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب به خودرو اضافه شده‌اند. یک سقف فیبر کربنی با برخی بخش‌های مشکی نیز در نسخه کوپه و سقف نرم مشکی در نسخه رودستر تکمیل کننده تغییرات AMG GT هستند. این خودرو با رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی و خاکستری خاص در دسترس است.

همین طرح اسپورت به کابین نیز راه یافته است. مدل‌های نایت ادیشن از صندلی‌های پرفورمنس AMG، پکیج نایت داخلی، فرمان AMG با پوشش میکروفیبر دینامیکا، چرم ناپا، تریم پیانو بلک یا فیبر کربن و… سود می‌برند. نشانی ویژه در کنسول مرکزی نیز خاص بودن این مدل‌ها را تضمین می‌کند.

مرسدس-ای ام جی GT کوپه و رودستر به‌روز شده در اروپا از ماه نوامبر با قیمت پایه ۱۱۹,۰۷۹ و ۱۳۰,۶۷۹ یورو برای نسخه‌های کوپه و رودستر عرضه خواهند شد.