شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#کمیته انضباطی

رضا نورمحمدی در گفتگو با خبرورزشی:

دشمنی با پرسپولیس علنی شد/ جای فرجی بودم واکنش بدتری به غلامپور نشان می‌دادم/ با استقلال و سپاهان مماشات کردند

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است احکام کمیته انضباطی کاملا ظلم در حق پرسپولیس بود و این کمیته با استقلال و سپاهان مماشات کرد.

دشمنی با پرسپولیس علنی شد/ جای فرجی بودم واکنش بدتری به غلامپور نشان می‌دادم/ با استقلال و سپاهان مماشات کردند

خبرورزشی - رضا نورمحمدی مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی در خصوص شرایط این تیم، احکام کمیته انضباطی علیه بازیکنان پرسپولیس و همچنین شانس قهرمانی سرخ پوشان در این فصل اظهاراتی را مطرح کرده است که در زیر می‌خوانید:

می خواهم از حکم کمیته انظباطی شروع کنم. نظرت در خصوص محرومیت سید جلال حسینی و فرشاد فرجی چیست؟

هر طور به این حکم نگاه کنید متوجه ظلم علیه پرسپولیس می شوید. نمی دانم بر چه اساسی این حکم صادر شده است. کمیته انضباطی هم کاملا آنها را به هدفشان رساند و در آستانه بازی با ذوب آهن دو مدافع پرسپولیس محروم شدند. مربی استقلال با مشت به صورت بازیکن ما می‌زند ٢ جلسه و فرجی هم که ضربه خورده ٢ جلسه محروم می‌شود. بهزاد غلامپور قابل احترام است ولی من اگر در آن صحنه جای فرجی بودم واکنش بدی نشان می دادم. این احکام علیه پرسپولیس کاملا دشمنی با این تیم را علنی کرد و مشخص است که نمی خواهند پرسپولیس امسال قهرمان شود. ضمن اینکه سید جلال کارت زرد هم به زور می گیرد چطور بدون اینکه از او دعوت کنند و توضیح بخواهند محرومش کردند. هرکاری می کنند که پرسپولیس قهرمان نشود ولی به نظرم با این کار انگیزه بچه ها و کادر فنی را بیشتر کردند. به نظرم برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس باید کلا این تیم را از لیگ کنار بگذارند چون در زمین حریف ما نمی شوند.

سید جلال در مصاحبه با خبرورزشی اعلام کرد پیام صادقیان چون پرسپولیسی بود ٦ ماه محرومش کردند. با توجه به اینکه تو هم در آن سال در پرسپولیس بودی نظرت در این خصوص چیست؟

دقیقا حق با سید جلال است. پیام یک استعداد ناب بود و همه چیز را با هم داشت ولی در اوج جوانی از روی عصبانیت یک کاری انجام داد و حقش این محرومیتی نبود که فوتبالش را نابود کند. من فکر می کنم به خاطر دشمنی با پرسپولیس پیام را محروم کردند.

بعد از دربی دوباره عده ای قهرمانی های پرسپولیس را به وزیر ربط دادند و می گویند پرسپولیس تیم خاص است نظرت در این مورد چیست؟

این دوستان تا خودشان در صدر هستند و نتیجه می گیرند همه چیز خوب است ولی تا نمی توانند بازی هایشان را ببرند و پرسپولیس نتیجه می گیرد می گویند وزیر پرسپولیسی است. دیگر دوران این حرف های مسخره تمام شده و ما پرسپولیسی ها فقط به این جمله  می خندیم. در زمین حریف ما نمی شوند چون قدرتش را ندارند در واقع من فکر می کنم تمام توانایی این دوستان در زبانشان خلاصه می شود چون به جای رقابت در زمین فقط غر می زنند و بهانه می گیرند. من فکر می کنم این عده برای خودشیرینی بین هوادارانشان این حرف ها را می زنند. این افراد یا تیم ها حریف تیم دوم پرسپولیس هم نمی شوند ولی تا دلتان بخواهد ادعا دارند.

استقلال به خاطر شادی بعد از گل آل کثیر از او شکایت کرد. به نظرت خوشحالی عیسی مورد خاصی داشت؟

این هم از آن حرف هاست. استقلالی‌ها انتظار داشتند عیسی چطور خوشحالی کند؟ به ناحق ۶ ماه عیسی را محروم کردند در حالی که همه می دانند اصلا مستحق محرومیت نبود. بعد از کلی سختی آمده در دربی گل ۳ امتیازی زده نباید خوشحالی می کرد؟ به نظرم آل کثیر باید خیلی بیشتر از این ها خوشحالی می کرد. از نظر من که شادی عیسی هیچ مشکلی نداشت و کاملا نرمال بود.

بازی با ذوب آهن را چطور می بینی؟

خب من در ذوب آهن بازی کردم و از دیدن جایگاه این تیم ناراحتم. به نظرم ذوب آهن تیم خوبی است و در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و می تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس باید این دیدار را ببرد و خیلی به ۳ امتیاز آن نیاز دارد. با تمام احترام به ذوب آهن امیدوارم تیم محبوبم بتواند این بازی را ببرد.