شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اینتر

جشنواره گل اینتر حسن ختامی برای فصل رؤیایی‌ + عکس

جشنواره گل اینتر حسن ختامی برای فصل رؤیایی‌اش + عکس

تیم فوتبال اینتر در آخرین بازی‌اش در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری A اودینزه را در هم کوبید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر که پیش از این قهرمانی‌اش را در رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری A ایتالیا قطعی کرده بود، عصر امروز (یکشنبه) در هفته پایانی این رقابت‌ها در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با نتیجه پرگل ۵ بر یک اودینزه را درهم کوبید تا با یک جشنواره گل پرونده فصل رؤیایی خود را ببندد.

برای نراتزوری در این دیدار اشلی یانگ در دقیقه ۸، کریستین اریکسن در دقیقه ۴۴، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی، ایوان پریشیچ در دقیقه ۶۴ و روملو لوکاکو در دقیقه ۷۱ گلزنی کردند. تنها گل اودینزه را هم روبرتو پریرا در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاگردان آنتونیو کونته که پس از ۱۱ سال قهرمانی در سری A را برای اینتر به ارمغان آوردند، با این برد با ۹۱ امتیاز فصل را به پایان بردند.

پیش از این بازی حدود چهار هزار و ۵۰۰ هوادار اینتر بیرون ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا جمع شدند تا نوزدهمین قهرمانی تیم محبوب‌شان در سری A را جشن بگیرند.

همچنین با مجوز صادر شده، هزار هوادار اینتر فرصت تماشای بازی تیم محبوب خود را در این ورزشگاه ۷۵ هزار نفری پیدا کردند.

این اولین بازی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سری A بود که هواداران با تعداد محدود اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

اینتر در پایان این بازی جام قهرمانی را تحویل می‌گیرد. شاگردان این فصل مانع از ثبت دهمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A شدند.

تیم فوتبال اینتر , سری A , آنتونیو کونته , تیم فوتبال اینتر , سری A , آنتونیو کونته , تیم فوتبال اینتر , سری A , آنتونیو کونته , تیم فوتبال اینتر , سری A , آنتونیو کونته ,

 در همین چارچوب از ساعت ۲۳:۱۵ امشب دیدارهای همزمانی به شرح زیر برگزار می‌شود: 

ناپولی - هلاس ورونا

ساسولو - لاتزیو

اسپتزیا - رم

تورینو - بنونتو

آتالانتا - میلان

بولونیا - یوونتوس

منبع: تسنیم