شهر خبر

روش انتخاب لباس مناسب برای رویداد های مختلف

هر موقعیت و رویداد مکانی لباس مختص به خود را می‌طلبد. در این نوشتار روش انتخاب لباس برای رویدادهای مختلف تشریح شده است.

روش انتخاب لباس مناسب برای رویداد های مختلف

به گزارش سلام نو، پیدا کردن لباس مناسب برای یک موقعیت خاص می تواند برای مردان و زنانی که مد روز را نمی شناسند، استرس زا باشد. هنگامی که شک دارید، ممکن است که از میزبان یا مهماندار سوال کنید. در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب لباس مناسب در رویدادهای مهمی که ممکن است با آن ها روبرو شوید، آورده شده است.

شام تجاری

برای یک شام تجاری، زن و مرد باید مطابق با محیط اداری لباس بپوشند. لباس پوشیدن به طور محافظه کارانه معمولاً هوشمندانه ترین روش برای ایجاد یک احساس مثبت است. زنان می توانند یک بلوز یا ژاکت کش بافت با شلوار بپوشند. شلوار جیب دار و مناسب با پیراهن یک گزینه خوب برای آقایان است. به یاد داشته باشید، لباس مناسب بپوشید تا جدی گرفته شوید.

مهمانی های شرکت در تعطیلات

در مهمانی های شرکت به دلیل اینکه رویدادهای اجتماعی تری هستند، نیاز به پوشش خیلی رسمی نیست. اگر زن هستید، می توانید پوشیدن رنگ های جسورانه یا کفش های پاشنه بلند را برای درخشش بیشتر خود امتحان کنید.

اگر مرد هستید، مهارت های خاص خود را در زمینه مد نشان دهید. شما می توانید یک کاپشن مخملی تیره و کت و شلوار تیره را بدون کراوات امتحان کنید.

مراسم عروسی

بسیاری اوقات، عروسی ها دارای تم هستند. زنان می توانند از انواع لباس های بلند یا کت و دامن های مناسب با تم استفاده کنند. مردان هم می توانند کت و شلوار تیره بپوشند. پیراهن دکمه دار و کفش های تخت به اندازه کافی برای عروسی مناسب هستند.

مراسم خاکسپاری

لباس پوشیدن رسمی در مراسم تشییع جنازه ضروری است، اما نیازی به پوشیدن رنگ سیاه نیست. زن و مرد هر دو باید رنگ های خنثی مانند قهوه ای، آبی تیره یا سبز بپوشند. لوازم جانبی کلاسیک مانند گردنبند های مرواریدی زنانه نیز گزینه های خوبی هستند. جلیقه و یک پیراهن دکمه دار برای مردان نیز توصیه می شود.

نکته آخر

 همیشه سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه شخصی شما باشد، زیرا هیچ مدلی قادر به پنهان کردن وضعیت ناراحت کننده شما نیست.

هر فرهنگ، مجموعه قوانین خاص خود را دارد. اگر به کشور دیگری سفر می کنید تا میهمان شخصی باشید، پیش از آن در مورد آداب و لباس آن ها بپرسید تا از هرگونه اشتباه مد و ناراحتی افراد دیگر جلوگیری کنید.