به گزارش برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری به پارکینگ یکی از مراکز تجاری مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با بررسی موضوع و استفاده از شگردهای پلیسی به دست آوردند که خودروهای سواری ، شوتی بوده و با هماهنگی تعدادی از مالکان مغازه های مرکز تجاری، مقادیر اقلام قاچاق از سایر استان ها تهیه و قصد تحویل آن ها را دارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود  خودروهای سواری  را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی ، به محض ورود خودرو ها به داخل پارکینگ توقیف و در بازرسی از آنها، ۶۸۰ دستگاه تبلت، ۴۰ دستگاه لپ تاپ، یک هزار و 903 عدد هندزفری و شارژر، ۱۲۰ عدد اپل واچ ، ۱۳ دستگاه گیس کامپیوتر و ۶۰ عدد کارت گرافیک قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری مرتبطان پرونده نیز در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، 90 میلیارد ریال برآورد شده است.#