شهرخبر

تردید یحیی درباره رامین!

سرمربی پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی خود را درباره بازگشت رامین رضاییان نگرفته است.

تردید یحیی درباره رامین!

به گزارش منیبان؛ منطقه راست خط دفاعی پرسپولیس یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی از زمان حضورش در پرسپولیس بوده است. مهدی شیری تنها مدافع راست کلاسیک سرخ پوشان محسوب می شود و از همین رو گل محمدی به دنبال جذب مدافع دیگری است. دانیال اسماعیلی فر یکی از نفرات مورد نظر گل محمدی در ابتدای فصل جاری بود که اسماعیلی فر در نهایت سپاهانی شد و پرسپولیس مجبور به ادامه راه با مهدی شیری شد.

همین موضوع باعث شده گل محمدی در اکثر مسابقات از حضور سیامک نعمتی که پست اصلی اش در خط میانی است، به عنوان دفاع راست بهره ببرد.

همه این اتفاقات دست به دست هم داده تا در حال حاضر دفاع راست و دفاع میانی از جمله دغدغه های یحیی برای فصل نقل و انتقالات باشد. برهمین اساس طی چند روز اخیر نام رامین رضاییان برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است. این در حالی است که در مورد این بازیکن هنوز اتفاق و خبر تازه ای رخ نداده است.

به هر حال رامین رضاییان با الدحیل قرارداد دارد. ضمن این که هنوز از قرارداد همکاری او با کمپ اسپایر قطر باقی مانده و به همین دلیل هنوز مشخص نیست رامین می تواند از این قراردادها خلاص شود یا نه. مهم تر این که یحیی گل محمدی هنوز در مورد جذب رامین رضاییان نظر نهایی خود را اعلام نکرده و به نظر می رسد منتظر است ببیند آیا در هفته های آینده مدافعی از لیگ برتر می تواند نظر او را جلب کند یا نه.