شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#عاشورایی

فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

 فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

فراخوان طراحی پوستر ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به منظور بهره‌مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌های نو، طراحی پوستر این نمایشگاه را با اعلام فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان و علاقه‌مندان به شکل مسابقه برگزار می‌کند.

معیارهای اصلی طراحی پوستر نمایشگاه براساس، نوآوری، خلاقیت، زیبایی بصری، پویایی و تکیه برمحور نمادهای اسلامی ایرانی و المان‌های عاشورایی و محرم است.

شرایط شرکت در این مسابقه برای همه هنرمندان در تمامی سنین آزاد و رایگان بوده و هر هنرمند حداکثر می‌تواند سه اثر به دبیرخانه تحویل آثار ارائه کند. 

این آثار باید در ابعاد ( ۷۰ * ۵۰ ) با کیفیت ۳۰۰dpi  و در قالب فایل jpg  و Tif  آماده و ارسال شود (ارسال هر دو فایل الزامی است). چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده باشد، خالق اثر باید در این خصوص توضیحات کامل را ارائه کند. 

استفاده از آرم، نشان، ِالمان و علائم غربی و بیگانه که مغایر با قوانین، ضوابط و عرف کشور جمهوری اسلامی ایران است، ممنوع است. 

ارسال مشخصات فردی و هویتی طراح، نام اثر، کد ملی، نشانی و شماره تماس به همراه آثار ارسالی الزامی است‌.

دبیرخانه نمایشگاه از اثر منتخب در نمایشگاه و اقلام تبلیغاتی استفاده می کند. به همین منظور تقاضای حضور و شرکت در مسابقه به منزله قبول شرایط فوق از طرف هنرمند خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای حضور دراین رقابت از روز یکشنبه (۲ خردادماه) تا روز پنجشنبه (۲۰ خردادماه) فرصت دارند آثار خود را در قالب فرمت اعلامی از طریق مراجعه حضوری، ارسال بسته پستی به نشانی: تهران، خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین، بن بست هلال احمر، پلاک ۶، و یا از طریق پست الکترونیک  ravabet.mode@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام