شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس#امیرکبیر

ماجرای حبس یک ساعته یک نماینده مجلس در آسانسور دانشگاه امیرکبیر

کدخبر: 414299
اقتصادنیوز :‌یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قطع گسترده و بی برنامه برق در کشور، تاکید کرد: با قطع بدون اطلاع برق لطمات جبران ناپذیری به کارگاه های صنعتی، مدارس و امتحانات آنلاین، خانواده ها و مراکز درمانی وارد می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار کلیپی از گرفتاری در آسانسور دانشگاه امیرکبیر در حین قطع برق در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت:

«وزارت نیرو باید از قبل، ساعت و محدوده قطعی برق را مشخص و اعلام کند تا مردم برای کارهایشان تصمیم گیری کنند.

ساده ترین و بی هزینه ترین نتیجه این بی تدبیری ها، اتفاقی است که برای بنده رخ داد و حدود یک ساعت در آسانسور دانشگاه امیر کبیر محبوس شدیم.

وقتی بدون اطلاع برق را قطع می کنند، کارگاه های صنعتی، مدارس و امتحانات آنلاین، خانواده ها، مراکز درمانی و... لطمات جبران ناپذیری می بینند.

اساسا به بیماران کرونایی، افراد مسن و بعضا جانبازهای بستری در منزل و زیر دستگاه اکسیژن و استرس خانواده های ایشان کسی فکر می کند؟!

این عدم تصمیم گیری و اطلاع قبلی ناشی از سوءمدیریت در وزارت نیرو است و لازم است ضمن عذرخواهی از مردم و جبران خسارات مالی وارده، تدبیری اتخاذ کنند که این روند بی مسئولیتی در قبال شهروندان متوقف شود.»