به گزارش برنا، ناهید کیانی، عضو تیم ملی تکواندو زنان درباره کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: باخت مهلا مومن زاده ابتدا واقعا من را کمی افسرده کرد و بسیار برای او ناراحت شدم. چون خیلی برای گرفتن این سهمیه تلاش کرده بود و وزن زیادی را کم کرده بود. من هر روز شاهد تلاش و سختی که برای رسیدن به این سهمیه را داشت بودم. اما سعی کردم خودم و احساساتم را کنترل کنم تا بتوانم دوباره همان انگیزه قبل را داشته باشم. نتیجه‌ای را کسب کنم که مهلا هم به دنبال آن بود تا او را حداقل از این طریق خوشحال کنم. اتفاق بسیار خوبی بود که موفق شدم سهمیه را المپیک را به دست بیاورم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به پاداش تعیین شده برای المپیک 2020 توکیو گفت: المپیک میدان بسیار بزرگی است و واقعا جو این رقابت‌ها و مدالی که می‌توان در این رویداد مهم جهانی گرفت را با هیچ مبلغی نمی‌توان جبران کرد. اما در هر صورت به نظر وزارت ورزش و جوانان احترام می‌گذارم. قطعا هر مبلغی که در نظر گرفته شود برای ما انگیزه بخش است. تمام زندگی ما ورزشکاران همین ورزش و درخشیدن در مسابقات است. همانطور که گفتم این پاداش ها برای ما انگیزه است ولی به شخصه برای من مهمترین هدف برای گرفتن مدال المپیک خوشحال کردن افرادی است که من را دوست دارند از خانواده گرفته تا دوستان و مردم عزیزمان.

کیانی در پایان در مورد انتظارات جامعه ورزش برای مدال آوری تکواندو زنان در المپیک توضیح داد: همه نگاه‌ها به من است. قطعا این موضوع فشار روانی را روی بازیکن زیاد می‌کند. از همه شندیم که فضا و جو المپیک بسیار متفاوت است هر چند که اکثرا رقبا هم تکراری باشند. بنابراین در این میدان قطعا کسب برنده خواهد بود که ذهن برنده داشته باشد و من هم تلاش خواهم کرد در این فرصت محدودی که دارم بتوانم علاوه بر مهارت‌های فنی روی مهارت های ذهنی هم تمرکز کنم.