شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#تراکتور

پیشنهاد سنگین رسول خطیبی به بادران

پیشنهاد سنگین رسول خطیبی به بادران

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور برای قبول هدایت بادران پیشنهاد سنگینی به مسئولان این باشگاه دسته اولی ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بادران در حالی که موقعیت خوبی در لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر دارد، قربانیان مالک این باشگاه تمایلی برای حفظ محسن عاشوری ندارد و درصدد انتخاب سرمربی جدید است. هر چند برخی از نزدیکان وی همچنان در تلاش هستند تا نظر مالک بادران را تغییر داده و شرایط را برای بازگشت عاشوری به تمرینات مهیا کنند اما قربانیان در شرایط فعلی درصدد تغییر در کادر فنی است.

مهمترین گزینه مالک بادران رسول خطیبی سرمربی فعلی تراکتور است و این مربی شب گذشته مذاکراتی را با مدیران بادران انجام داد. خطیبی در این مذاکرات پیشنهاد سنگینی را برای قبول هدایت بادران در 9 بازی باقیمانده ارائه کرد و حالا منتظر تصمیم‌گیری مسئولان این باشگاه است.

از طرفی سرمربی تراکتور چالش‌هایی با مدیران تراکتور دارد. با توجه به آمدن فیروز کریمی به‌عنوان مدیر فنی و همچنین بعد از اتفاقاتی که در چند هفته اخیر رخ داده است، خطیبی بی‌میل نیست که تیم تبریزی را ترک کند. البته شایعاتی هم در این زمینه ایجاد شده که قرار است خطیبی نشستی با زنوزی مالک تراکتور داشته باشد تا سوءتفاهمات ایجادشده برطرف شود.

براساس این گزارش، به نظر می‌رسد به زودی تکلیف مذاکرات بادران با خطیبی مشخص شود. این در حالی است که بادران گزینه‌هایی مثل محمد نصرتی و امید روانخواه را هم در لیست خودش دارد.

منبع: تسنیم