شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#متقاضیان مسکن

هشدار به متقاضیان مسکن ملی !

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: متقاضیان دو پروژه مسکن ملی در شهر پردیس باید هرچه سریعتر آورده خود را پرداخت کنند.

راه و مسکن هشدار به متقاضیان مسکن ملی !

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت وگویی با بیان اینکه ۲ پروژه مسکن ملی در شهر پردیس با توجه به پیشرفت فیزیکی بالا و سرعت مناسبی که دارد باید هرچه سریعتر متقاضیان این پروژه‌ها مبالغ خود را واریز کنند، گفت: واحد‌های مسکن ملی در شهر پردیس بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بنابراین برای آنکه پیمانکاران این پروژه بتوانند تا ۲ سال آینده واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهند باید خریداران هرچه سریعتر آورده مرحله سوم را پرداخت کنند.

او ادامه داد: متقاضیان دو پروژه پردیس سازان نوید و پروژه آریا شهر در شهر جدید باید آورده مرحله سوم خود را هرچه سریعتر تکمیل کنند که در غیر این صورت حذف خواهند شد، اما متقاضیان سایر پروژه‌ها  تا پایان خرداد ماه مهلت دارند آورده خود را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: تمامی متقاضیان مسکن ملی در شهر پردیس تاکنون قسط اول و دوم از تعهدات خود را پرداخت کرده اند، متقاضیان جهت همیاری و پشتیبانی از عملیات اجرایی محوطه سازی و ساخت و انجام به موقع پروژه در مدت زمان لازم توسط پیمانکاران، ملزم به پرداخت قسط سوم به مبلغ ۸۰ میلیون تومان هستند.

هدایت توضیح داد: سهمیه مسکن ملی در شهر پردیس ۳ هزار واحد است که با پیمانکاران این پروژه‌ها صحبت شده و سرعت اجرای پروژه‌ها در مقایسه با سایر شهر‌ها بسیار بالا است، بنابراین باید متقاضیان مسکن ملی پردیس هرچه سریعتر آورده خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس یادآور شد: با توجه به شیوه نامه طرح ملی مسکن ابلاغی از سوی وزارت راه و شهر سازی به عنوان دستورالعمل اجرایی به صراحت ذکر شده در صورت تاخیر در هر مرحله از پرداخت آورده از سوی متقاضیان تا ۱۵ روز پس از اطلاع رسانی، شرکت‌های عمران و یا ادارت می‌توانند نسبت به حذف متقاضی و جایگزینی آن‌ها اقدامات لازم را صورت دهند.

او با اشاره به اینکه قراردادی که با پیمانکاران پروژه‌های مسکن ملی در پردیس منعقد شده همان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، افزود: قیمت نهایی پروژه‌ها بعد از تمام و براساس قیمت تمام شده مشخص می‌شود، اما در حال حاضر و علی الحساب با پیمانکاران همان مبلغ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان منعقد شده است.

هدایت توضیح داد: تاکنون پروژه‌های مسکن ملی در شهر پردیس یک ریال هم از منابع مالی دریافت نکرده اند، اما امیدواریم از ماه آینده بتوانیم با تزریق تسهیلات توسط خود متقاضیان و همچنین دریافت تسهیلات فشار کمتری برای آورده به افراد وارد شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: برابر تفاهم نامه بانک مسکن تا پایان اسکلت، هزینه پروژه تماماً از محل آورده متقاضیان تامین خواهد شد و تزریق تسهیلات بانکی همسو با آورده بعد از شروع به مرحله سفت کاری خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان