اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در تراکتور می مانند؟ / استقلال به دنبال جذب دو ستاره

 تصاویری از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیه منتشر شده که نشان می دهد دو بازیکن برای مذاکره با زنوزی به استانبول رفته اند تا شاید از تراکتور جدا شوند یا حتی در این تیم بمانند. این سفر باعث شد تا برخی خبرها و شایعات درباره این دو بازیکن مطرح شود. 

پرسپولیس به دنبال دژاگه و شجاعی نیست

با توجه به شرایطی که در حال حاضر در  پرسپولیس  وجود دارد، به نظر نمی رسد که سرمربی پرسپولیس تمایلی به جذب اشکان دژاگه داشته باشد. همه می دانند که پیشین تیم ملی فوتبال ایران که با رسول خطیبی به اختلاف خورده اند هنوز به تبریز باز نگشته اند تا هر روز صحبت هایی درباره رفتن قطعی انها از تبریز شنیده شود.

یحیی گل محمدی هنوز لیست خریدی به باشگاه ارائه نکرده است و اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم جایی در تفکرات فنی او ندارند.

حتی یحیی به اطرافیان خود هم اعلام کرده که به هیچ وجه سراغ این دو بازیکن نخواهد رفت چرا که شیوه بازی آنها با تفکرات فنی اش تطابق ندارد.

استقلال این دو بازیکن را می خواهد؟

هنوز درباره مذاکره استقلال با این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده اما در فضای مجازی استقلالی ها برای این دو بازیکن کامنت و استوری گذاشته اند که فصل آینده به استقلال بیایند.

در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، هم شایعاتی مطرح شد که دژاگه قرار است به استقلال بیاید اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. هنوز درباره تمایل فرهاد مجیدی برای جذب این دو بازیکن خبر موثقی منتشر نشده اما هر چه هست، او هم مثل یحیی گل محمدی، هنوز لیست مشخصی به باشگاه نداده است.

هر چند امین قاسمی نژاد و سعید واسعی خریدهای محتمل استقلال در سال آینده به نظر می رسند. در کل شایعات انتقال اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به استقلال یا پرسپولیس در روزهای اخیر مطرح شده بود که مورد توجه هواداران سرخابی قرار گرفته است اما تا پایان فصل و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی فصل آینده، باید منتظر ماند. خدا را چه دیدید، شاید هم دژاگه و شجاعی به تراکتور بازگشتند!