سیدحسین حسینی و رشید مظاهری آشتی کردند؟

سیدحسین حسینی  و  رشید مظاهری  ۷ آذر ماه ۱۳۹۹ با یکدیگر درگیر شدند و این موضوع در آن زمان حواشی زیادی برای استقلال تحت هدایت فکری به دنبال داشت.

این حاشیه وقتی بزرگتر شد که سعید عزیزیان مربی گلر‌های وقت استقلال ، گلایه‌های خود را از رشید مظاهری اعلام کرد. با اینکه عزیزیان به همراه دیگر دستیاران فکری از استقلال خارج شد، اما از پیگیری شکایتش از گلر اول استقلال منصرف نشد.

حالا بعد از گذشت بیش از ۵ ماه، حسینی و مظاهری رابطه خود را ترمیم کرده‌اند. حسینی با تبریک تولد رقیبش و احترام به وی، شایعه اختلاف با مظاهری را کنار گذاشت.

از سوی مقابل مظاهری هم صدمین بازی حسینی با پیراهن استقلال را تبریک گفت. این موارد نشان می‌دهد مجیدی در کنترل رابطه دو گلرش عملکرد مناسبی داشته است.

پیش از این محمد دانشگر به دلیل بروز حواشی (بعد از بازی با پیکان در جام حذفی) توسط مجیدی از لیست استقلال کنار گذاشته شد. وی که لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، به مدت ۵۳ روز حق همراهی با آبی‌پوشان را نداشت و بعد از جریمه مالی نسبتاً سنگین به تمرینات تیمش بازگشت.

برخورد قاطع مجیدی با مدافع جنجالی تیمش و عدم قبول وساطت‌ها برای دیگر بازیکنان از جمله حسینی و مظاهری، درس عبرت مهمی بود. گلرهای استقلال در کنترل رابطه‌شان روند خوبی را پیش گرفته‌اند تا در زمین رقابت و بیرون زمین رفاقت کنند. رفتار این دو بازیکن استقلال بعد از بازی ذوب‌آهن، مورد تحسین هواداران قرار گرفته است.