شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#بارسلونا

اشک و خشم لوئیس سوارس: آنها مرا بی‌ارزش کردند/ می‌دانم مسی هم خوشحال است

لوئیس سوارس از برخورد بدی که فصل گذشته مسئولان بارسلونا با او داشتند گله‌مند بود و احساس خود را بعد از قهرمانی بیان کرد.

اشک و خشم لوئیس سوارس: آنها مرا بی‌ارزش کردند/ می‌دانم مسی هم خوشحال است

خبرورزشی – در ورزشگاه خوسه سوریا، اتلتیکومادرید یک شروع کابوس وار را مقابل وایادولید تجربه کرد و دقیقه ۱۸ از حریف خود عقب افتاد. شاگردان سیمئونه اما در نیمه دوم در اوج استرس، تمرکز خود را حفظ کردند و  به بازی برگشتند و با دو گل آنخل کورئا و لوئیس سوارس برد منجر به قهرمانی را به دست اورد و فاتح لالیگا شد.

سوارس بعد از بازی نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند و در گفت‌وگو با شبکه «موویستار»، احساسات خود را از اتفاقاتی که برای او از سال گذشته رخ داد، بیان کرد: «تابستان سختی بود. نحوه برخورد بارسلونا و اینکه چطور مرا بی‌ارزش کردند خیلی برایم سخت بود اما من همیشه سپاسگزار اتلتیکو هستم.»

مهاجم اروگوئه‌ای سپس به تعداد قهرمانی‌های خود در لالیگا اشاره کرد تا پاسخ کسانی که توانایی او را زیر سؤال برده بودند را بهتر بدهد: «پنج قهرمانی در هفت فصل. سوارس این است.»

او در مورد دوست صمیمی‌اش لیونل مسی هم حرف زد، کسی که قاطعانه عصبانیتش را از فروختن سوارس به اتلتیکو به آن نحو، ابزار کرده بود. سوارس گفت: «می‌دانم مسی هم برای من خوشحال خواهد شد. او چند روز قبل برای من آرزوی موفقیت کرد.»

سوارس سپس تماس تصویری با خانواده خود داشت و در حالی که اشک می‌ریخت، با آنها صحبت می‌کرد.