شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرسدس بنز

مرسدس بنز AMG G63 ویوا ادیشن، برای ثروتمندانی که عاشق جلب‌توجه هستند!

روزی دیگر و پروژه تیونینگ دیگر از منصوری! این تیونر مشهور را تقریباً همه می‌شناسند. باید اذعان کرد برخی تیونینگ های این شرکت کاملاً جنجالی و دور از انتظار بوده اما برخی نیز همچون بنتایگا فیس لیفت معرفی شده در هفته پیش کاملاً سطح بالا نشان می‌دهند.

مرسدس بنز AMG G63 ویوا ادیشن، برای ثروتمندانی که عاشق جلب‌توجه هستند!

به گزارش منسیان، منصوری اکثر اوقات زیاده‌روی می‌کند و یکی از جدیدترین مثال‌ها نیز این مرسدس-ای ام جی G63 است که می‌بینید. البته این خودرو به اندازه پروژه‌های قبلی جنجال‌برانگیز نیست اما هنوز هم روشی عالی برای جلب‌توجه در خیابان می‌باشد. برای ثروتمندانی که به شدت دنبال جلب‌توجه هستند این مرسدس گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود.

با AMG G63 ویوا ادیشن آشنا شوید. این اولین نمونه از ۱۰ دستگاه در نظر گرفته شده توسط منصوری است. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید تنها دو طرح مشکی و سفید و البته کمی خاکستری برای خلق این شاسی‌بلند به کار رفته است. علیرغم طرح مونوکروم استفاده شده، کیت بدنه نصب شده بر ابهت شاسی‌بلند مرسدس افزوده‌اند و البته رینگ‌های Y نیز ظاهر بسیار جذابی دارند.

کابین خودرو برخلاف آن چیزی است که در ماه‌های اخیر از منصوری دیده‌ایم. در این بخش طرح مشکی و سفید حرف اول را می‌زند و به آن باید دوخت های الماسی شکل و برند ویوا ادیشن را نیز اضافه کنیم.

هنوز مشخصات فنی G63 منصوری اعلام نشده اما به احتمال زیاد شاهد افزایش قدرت قابل‌توجه این قدبلند لوکس خواهیم بود. قبلاً یک دستگاه AMG G63 زرهی توسط همین تیونر قدرت ۷۰۰ یا ۸۰۰ اسبی داشته است.

البته قیمت هم اعلام نشده اما نیازی به دانستن آن نیست چراکه کاملاً بالا بوده و احتمالاً یک درصد ثروتمند جامعه خواهند توانست از عهده خرید آن برآیند!