شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#خاتمی،#ترکان#اذیت#کردند
پس از ریاست جمهوری خاتمی، ترکان را اذیت کردند
فرزانه ترکان، خواهر مرحوم اکبر ترکان:

پس از ریاست جمهوری خاتمی، ترکان را اذیت کردند

خواهر مرحوم اکبر ترکان گفت: ترکان خردمند و فکور بود، ترکان پاکدست بود، پس از ریاست جمهوری خاتمی بسیار او را اذیت کردند و همه معاملات نفتی را زیر ذره بین قرار دادند و خارج از احترام با او صحبت می کردند.

اعتمادآنلاین| فرزانه ترکان گفت: اکبر ترکان خردمند و فکور بود، ترکان پاکدست بود، پس از ریاست جمهوری خاتمی بسیار او را اذیت کردند و همه معاملات نفتی را زیر ذره بین قرار دادند و خارج از احترام با او صحبت می کردند.

 

به گزارش برنا، فرزانه ترکان، خواهر مرحوم اکبر ترکان، در مراسم یادبود او اظهار کرد: برای من بسیار سخت و مشکل است که بخواهم از برادرم به عنوان فردی بزرگ یاد کنم چراکه شاید تمجید خانوادگی محسوب شود. 

 

او افزود: برادرم اکبر حکایت واقعی فردی بود که به سعادت رسید، او بر مدار حق زندگی کرد و هیچ گاه نه حزب و نه خطوط سیاسی برای او مهم نبود و بر مدار امیر المونین عمل می کرد.

 

ترکان تاکید کرد: برادرم همیشه میگفت باید با خدا معامله کنید.

 

خواهر مرحوم ترکان ادامه داد: ترکان خردمند و فکور بود، ترکان پاکدست بود، پس از ریاست جمهوری خاتمی بسیار او را اذیت کردند و همه معاملات نفتی را زیر ذره بین قرار دادند و خارج از احترام با او صحبت می کردند.

 

او خاطرنشان کرد: همه دوره زندگی برادرم را در دوران احمدی نژاد الک کردند و فقط 12 سکه اهدایی به قهرمانان را خلاف دانستند و از حقوق بازنشستگی او کم کردند.

 

فرزانه ترکان اظهار کرد: مجاهدت با نفس در اکبر ترکان الگو بود، او نفس اماره را در خود کشته بود. اکبر ترکان شاگرد علامه جعفری بود.

 

او یاداور شد: در افتتاح پروژه ها به وزرای قبلی زنگ می زد و منیت را در خود کشته بود، با تمام دولت ها کار می کرد و به مردم خدمت می کرد، ترکان هیچ گاه خود را از خدمت دریغ نکرد حتی در دوران احمدی نژاد هم معاون دولت نفت بود و سال 88 به دلیل افشاگری او در رابطه با دروغ بودن امار و ارقام، حکم بازنشستگی او را صادر کردند.

 

خواهر مرحوم ترکان افزود: اکبر ترکان روزهای اخیر شب تا صبح از درد بیدار بود اما 6 صبح به سمت دفتر حرکت می کرد، او علاقه ای نداشت اسمش روی پروژه یا خیابانی باشد اما دوست داشت فرهنگ مدیریت او پایدار باشد.