به گزارش برنا، داود عزیزی، رییس فدراسیون تنیس، درباره برگزاری مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال به میزبانی شیراز در جمع خبرنگاران گفت:  خوشبختانه شاهد برگزاری اولین دوره مسابقات در گرید ۴ بودیم که پیش از این سابقه نداشته است. پس از این نیز میزبانی مسابقات گرید ۵ را در ارومیه خواهیم داشت. با توجه به این که ۲۰ بازیکت از ۸ کشور جهان در این رویداد حضور داشتند نشان داد که سطح مسابقات بالا بوده است.  نمایندگان ایران هم خوشبختانه چه در بخش بانوان و چه در بخش مردان عملکرد قابل قبولی داشتند.

او در رابطه با برنامه ریزی فدراسیون تنیس جهت برگزاری مسابقات فیوچرز در ایران نیز گفت: برگزاری این رویداد به میزبانی کشورمان نیازمند اسپانسر قوی است.‌ قاعدتا برگزاری سه هفته این مسابقات یک میلیارد تومان هزینه می‌خواهد که جذب چنین اسپانسری واقعا کار سختی برای فدراسیون است. 

عزیزی در مورد مشکل فدراسیون تنیس در رابطه به نداشتن زمین گفت:  برای حل این مشکل به شدت تلاش کردیم ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. شرکت توسعه به قول خود عمل نکرد بخش خصوصی با ما بیشتر همکاری کرد. من تمام رایزنی ها را با وزارت ورزش را انجام دادم تا به امید خدا امیدواریم اتفاق‌های خوبی در این خصوص برای تنیس رخ بدهد. فدراسیون تنیس پیش از این بیش از ۵ میلیارد بدهی داشت ولی بیش از ۸۵ درصد آن پرداخت شده است اما باز هم شرکت توسعه به قول خود عمل نکرد.