شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

مقام سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد:

«حماس» در جنگ اخیر غزه دستاورد بزرگی را کسب کرد

«حماس» در جنگ اخیر غزه دستاورد بزرگی را کسب کرد

یک مقام سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در جریان جنگ اخیر در نوارغزه دستاورد بزرگی را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «یورام کوهن» رئیس سابق «شاباک» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) به ناتوانی این رژیم در مقابله با گروه های مقاومت در غزه اذعان کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: بسیار سخت است که بگوییم اسرائیل در نبرد اخیر غزه پیروز شده است. باید گفت که حماس با شلیک گسترده و متوالی خود به سمت مواضع اسرائیل دستاورد بزرگی کسب کرد.

پیش از این، «عدنان ابوعامر» تحلیلگر فلسطینی گفته بود: جنگ اخیر در نوارغزه موجب تحقیر هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی شد. دستاوردهایی که مقاومت در این نبرد کسب کرد، تحقیر رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

این تحلیلگر فلسطینی در ادامه یادآور شد: شهرک‌نشینان صهیونیست نتوانستند آنگونه که برنامه‌ریزی کرده بودند، مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دهند؛ از طرفی سراسر اراضی اشغالی نیز به صحنه درگیری با صهیونیست‌ها تبدیل شد. اینها جملگی از دستاوردهای نبرد شمشیر قدس هستند.

گفتنی است، نبرد سخت و طاقت‌فرسای گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» سرانجام ساعت ۲ بامداد روز جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.