شک نکنید ریحانه جباری قاتل بود + 12 دلیل برای قتل بدون انگیزه ناموسی! + عکس

به گزارش رکنا، قاضی محمد شهریاری رئیس دادسرای امور جنایی تهران با توجه به اما و اگرهای بسیاری که در رسانه های فارسی زبان خارج از ایران و حتی نزد دولتمردان امریکایی و اروپایی در حمایت از ریحانه جباری در صفحه اینستاگرام شخصی اش دلایلی بر قاتل بودن ریحانه جباری آورده است.

قاضی محمد شهریاری در این نوشته آورده است:  در این شک نکنید که ریحانه جباری اقدام به قتل یک انسان نموده بود.ادعاهای او هم کذب و بی اساس بود.

محمد شهریاری

از روز اول ریحانه جباری رو توی شعبه بازپرسی یکی از همکاران دیدم.باهاش صحبت کردم.گفت قتل رو قبول داره و اشتباه کرده. این موضوع گذشت. من فقط دلنوشته های ایشون رو توی فضای مجازی از زندان میخوندم.

تا اینکه پرونده به اجرای احکام اومد. ریحانه رو از زندان خواستم. اونجا متوجه شدم که ایشان ادعای متجاوز بودن مقتول رو داره. از اول پرونده رو براش خوندم.دلایل قاتل بودنش:

۱- کشف چاقوی خونین از زیر تختش در زمان دستگیری در منزلش.۲- اظهارات دروغ او مبنی بر اینکه در شمال کشوره در حالی که در شمال تهران مخفی شده بود۳- شناسایی فروشنده چاقو با راهنمایی ریحانه که یک مغازه دار بود و از همان نمونه چاقو را داشت و تایید کرد که ریحانه چند روز قبل چاقو رو از اونجا خریده ۴-اعترافات خود ریحانه. ۵- بازسازی صحنه.

اما دلایل دروغ بودن ادعای تجاوز از سوی ریحانه جباری:

۱- ریحانه چاقو رو چند روز قبل خریده بود و با چاقو به محل جنایت رفته بود. چگونه از وقوع تجاوز خبر داشت که چاقو خرید و رفت؟؟؟ ۲- اگر از وقوع تجاوز خبر داشت، چرا به محل جنایت رفت؟؟ ۳- حسب اظهارات ریحانه، مرحوم به او اعلام کرده که قصد تجاوز بهش داره اما بعد از نماز خوندن!!! پهن بودن سجاده و خونین بودن سجاده موضوع نماز رو تایید میکنه. این که فردی قبل تجاوز چنین حرفی بزنه و اصولاً نماز بخونه امری محال است. ۴- حسب اظهارات ریحانه در هنگام نماز خوندن ، در باز بوده. خوب چرا فرار نکرده؟؟؟ ۵- مرحوم در بین نماز ظهر و عصر گفته میخوام تجاوز کنم که این ادعا هم قابل قبول نیست ۶-مقتول از پشت چاقو خورده، پس فرد متجاوز مگر در حال تهاجم نبوده؟؟ چرا از پشت چاقو خورده؟؟ ریحانه میگفت رفت پشت پنجره و گفت من میخوام تجاوز کنم ، منم با چاقو از پشت زدمش!! ۶- چرا سجاده خونین بوده؟؟ ریحانه میگفت من بی خبرم در حالی که مقتول رو با چاقو در حین نماز زده و کاملاً در حال دروغ گویی بود.۷- مقتول یک دستگاه تویوتا داشته و ریحانه به دوستش چند روز قبل قتل پیامک داده بود که صاحب یک خودرو تویوتا میشه و بعدش گفته بود میکشمش.وقتی از ریحانه سوال شد گفت که قرار بوده تویوتا بخره و منظورش هم کشتن پدرش بوده چون اذیتش کرده. پدرش احضار شد که گفت رابطه خوبی با ریحانه داشته و اذیتی در کار نبوده کما اینکه دوست ریحانه هم آشنایی ریحانه با مقتول و تهدید ریحانه رو تایید کرد.متاسفانه ریحانه دل خوش به خانم اشتون و اوباما داشت که لفظاً حمایت هایی از او کرده بودند.

ریحانه جباری هیچ جواب درست و درمونی برای دلایل فوق نداشت.خوب به یاد دارم که خانواده مقتول میگفتند هم پدر ما رو کشته هم با آبروی ما بازی کرده. من حرف اونها رو خوب درک کردم. به ریحانه گفتم که ادعای تجاوز دروغه بیا و واقعیت رو بگو و حداقل مادرت رو داغدار نکن. ریحانه سرمست از غرور و حمایت کاذب خارجی بود و موضوع رو جدی نگرفت و حتی فکر می کرد که همه چی شوخی و برای اعتراف گرفتن هستش کما اینکه مادرش شعله پاکروان در صبح روز اجرای حکم، پشت در زندان مصاحبه کرد و گفت: دخترم رو برای اعتراف گرفتن برده اند!!!!در آخرین لحظه ریحانه جباری میخواست واقعیت را بگوید اما حمایت های دروغین نگذاشت که اگر غیر از این بود قطعاً با رضایت خانواده مقتول مواجه میشد.

موج سواری از یک پرونده قتل اون هم بابت ارتباط کاری قبلی مقتول با یک نهاد، کاری  مغرضانه زشت جاهلانه هست که  خبرنگار فراری معمولا دست به دامنش می شود و الان هم اشتونی وجود ندارد که غم مادر رو کم کند 

بنابه این گزارش؛ ریحانه جباری بعد از صدور حکم قصاص در دادگاه کیفری استان تهران و تایید حکم در دیوانعالی کشور قصاص شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.