شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

ضرر بزرگ پرسپولیس از محرومیت ها ؛ از آقای خیریت تا خشم آقایی، هیجان آل کثیر و جوگیری فرجی

پرسپولیس در آستانه بازی‌های حساس مهره‌های کلیدی خود را از دست می‌دهد

اعتراض هواداران پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی

بازیکنان جدید پرسپولیس دردسرهای زیادی برای این تیم درست کردند و یحیی در آستانه بازی‌های حساس مهره‌های کلیدی خود را از دست می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از بازی حساس پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر دو بازیکن کلیدی پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی و فرشاد فرجی محروم شدند و یحیی نمی‌تواند به آن‌ها در قلب خط دفاع بازی دهد و باید بازیکنی با پست غیر تخصوصی جای این دو را پر کند.

محرومیتی که به دلیل دو هیجان زدگی توسط بازکنان جدید پرسپولیس رقم خورد و دامن سید جلال حسینی را هم گرفت.

پرسپولیس پیش از این دیدار حساس بازیکنان مهمی را از دست داده اما این اولین بار نیست که یک اشتباه کودکانه پرسپولیس را به مرز خطر می برد.

خیریت طارمی
تاریخی‌ترین جمله سال‌های اخیر باشگاه پرسپولیس را مهدی طارمی قبل از بازی با الهلال عربستان گفت. او که شب قبل از بازی برای چند ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد و در برابر دوربین باشگاه قرار گرفت گفت: «حتما خیریتی در کار است.»

بعد از این اتفاق پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل از الهلال خود و به راحتی از دور بازی ها کنار رفت.

اخراج بچگانه کمال
یکی از تلخ‌ترین شکست‌های پرسپولیس به استقلال در زمان حضور برانکو رقم خورد. جایی که تیمش با تک گل سروش رفیعی پیش افتاد اما در نهایت این استقلال بود که با گل‌های کاوه رضایی، فرشید اسماعیلی و علی قربانی با نتبجه سه بر دو به پیروزی رسید.

پیش از بازی حساس دور برگشت لیگ شانزدهم کمال کامیابی نیا در بازی با تراکتور و در حالی که سه بر صفر حریف را برده بودند از زمین بازی اخراج شد تا دربی را از دست دهد. دربی که استقلال از غیبت کمال نهایت استفاده را برد و برنده شد.

بی تجربگی سیامک
پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ پیش رفته بود. تیمی که بازیکنان کمی در اختیار داشت و به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نمی‌توانست بازیکن جذب کند. در این میان سیامک نعمتی در بازی فینال بی‌تجربگی کرد و دقایق پایانی بازی از داور بازی کارت قرمز گرفت و اخراج شد. غیبت سیامک در تهران به چشم آمد و در نهایت جام قهرمانی مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر ایرانی حاضر در ورزشگاه به بازیکنان کاشیما رسید.

هیجان آل کثیر
هیچ دلیلی نداشت که عیسی در بازی با السد بعد از گلزنی لباسش را در بیاورد اما خوب هیجان بازی بالا بود و او هم که گل مهمی را زده بود قصد داشت انرژی خود را خالی کند. گرفتن کارت زرد در اولین بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کار منطقی نبود اما عیسی هیجان زیادی برای گلزنی داشت.

آل کثیر در بازی با تیم ازبکستانی پاختاکور هم شادی عجیبی را انجام داد و با تغییر روش شادی در لیگ قهرمانان آسیا زخم کاری بر پیکره پرسپولیس زد. او با شوخی چشم‌های بادامی به دام افتاد و ۶ ماه محروم شد.

در پی محرومیت عیسی نوبت به بی تجربگی پهلوان رسید تا او هم بعد از یک اخراج بی دلیل در بازی با النصر باعث شود یحیی دستش در فینال لیگ قهرمانان آسیا خالی باشد. حاصل این رفتارها از دست رفتن قهرمانی آسیا برای پرسپولیس شد.

خشم آقایی
سعید آقایی در اصفهان که بود هم خیلی حاشیه داشت و با هواداران پرسپولیس چند باری به اختلاف خورد. بازیکنی که به نظر آرام می رسد اما خیلی سریع از کوره در می رود. آقایی در بازی با ذوب آهن در دور رفت لیگ بیستم وقتی تیمش یک بر صفر جلو بود کارت قرمز گرفت و فضای گل زدن به حریف داد تا بازی مساوی شود.

سعید در بازی دور برگشت هم برابر دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان نتوانست خودش را کنترل کند و در مورد موضوعی که به او مربوط نمی شد دخالت کرد تا درگیری های اصفهان شکل بگیرد و در نهایت محرومیت سید جلال حسینی را به همراه داشته باشد.

فرجی جوگیر
لغت جوگیر برازنده فرشاد فرجی است. بازیکنی که مهر قراردادش با پرسپولیس هنوز خشک نشده چنان در درگیری‌های بازی شرکت می کند که بازیکنان قدیمی این تیم را هم به تعجب وا داشته است.

فرجی هم در بازی با سپاهان و هم در بازی با استقلال یکی از بازیکنانی بود که خودش را به متن درگیری‌ها رساند و انگار نه انگار که در تیمی بازی می کند که ۴ قهرمانی متوالی دارد.

فرجی از فضای بازی در پدیده و نساجی خارج نشده و بزرگی کردن و محترم بودن را هنوز بلد نیست و با رفتاری جوگیرانه باعث شد دست کادر فنی پیش از بازی با ذوب آهن بسته باشد. بازی که سه امتیاز آن در کورس قهرمانی با سپاهان بسیار اهمیت دارد اما این رفتار فرجی شاید حتی جام قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد و بعد از این اتفاق قطعا خودش را نخواهد بخشید.