شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو

اولین مشتری جدی کریس رونالدو وارد عمل شد

اولین مشتری جدی کریس رونالدو وارد عمل شد

در حال حاضر منچستریوناینتد از بالاترین شانس برای خرید کریستیانو رونالدو برخوردار است.

باشگاه منچستریونایتد برای بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو، ملی پوش پرتغالی به اولدترافورد با این بازیکن تماس گرفته و وارد مذاکره شده است. رونالدو هنوز در مورد آینده خود به صورت قطعی تصمیم نگرفتته و شایعات جدایی او از یوونتوس روز به روز بیشتر می شود. در صورت عدم موفقیت این باشگاه در کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد، تقریبا جدایی رونالدو از این باشگاه را باید قطعی دانست و ستاره 36 ساله و پرتغالی تمایلی به بازی کردن در لیگ اروپا و غیبت در لیگ قهرمانان ندارد.

 

 

نشریه آ.اس مدعی شد اوله گونار سولسشر پیش از این با رونالدو به صورت تلفنی صحبت کرده و به این بازیکن اطلاع داده از بازگشت او به منچستر خوشحال خواهد شد. رونالدو و سولسشر در سال های ابتدایی ظهور ستاره پرتغالی در اولدترافورد با یکدیگر همبازی بوده و به خوبی از افکار هم شناخت دارند. البته رونالدو تصمیم گیری را به انتهای فصل موکول کرده و بی تردید وضعیت یوونتوس در جدول نقش مهمی در اینده این بازیکن خواهد شد.

-

 

رونالدو تا ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد داشته و او دستمزدی به ارزش 30 میلیون یورو در سال دریافت می کند. در صورت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان، پرداخت این مبلغ برای یوونتوس نیز دشوار خواهد بود و احتمالا آنها مشکلی با جدایی رونالدو ندارند. مدیران بیانکونری مبلغ 25 میلیون یورو برای فروش رونالدو تعیین کرده اند و منچستریونایتد می تواند راه حل این معادله پیچیده باشد. علیرفم شایعات مطرح شده، رئال مادرید تمایلی به خرید رونالدو ندارد و فلورتینو پرز چندی قبل این خبر را رسما تایید کرد.