به گزارش برنا به نقل از  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در بیانیه این شورا آمده است: پیروزی بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه صهیونیست‌های درمانده و مفلوک، معجزه غلبه اراده ملت‌ها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر بر جهانیان اثبات کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی و هم‌افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین‌برانگیز همه گروه‌های مقاومت،با بهره‌مندی از ایمان سرشار و توکل برقادر متعال و با به کارگیری سلاح‌های قوی،موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه و ننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اضافه کرد: این دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می‌شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله بااستکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.

در ادامه این پیام آمده است: با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط ،به زباله‌دان تاریخ پیوسته است. اینک این  مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروه‌های مقاومت اسلامی هستند که دست برماشه در میدان مبارزه آماده ی پاسخگویی قاطع در هرزمان و مکان هستند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه پیام خود آورده است: سلام خدا بر شهیدان مقاومت ۱۱روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرور آفرین سیف القدس، درود بر رزمندگان گردان‌های قسام و قدس و برحماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و بر جوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله مقاومت؛ " شیخ جراح"

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر برآستان الهی می‌گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن شکن گروه‌های مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می گویند.