شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برجام#خاورمیانه

برجام بهترین توافق برای کشور‌های منطقه خاورمیانه میباشد

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تأکید کرد که برای کشور‌های منطقه خاورمیانه هیچ توافقی بهتر از برجام وجود ندارد. وی همچنین در خصوص احتمال توقف غنی‌سازی ۶۰ درصدی در ایران اظهار داشت: «فکر می‌کنم این اتفاق به‌زودی در جریان مذاکرات [برای احیای برجام]رخ خواهد داد.»

برجام بهترین توافق برای کشور‌های منطقه خاورمیانه میباشد

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تأکید کرد که برای کشورهای منطقه خاورمیانه هیچ توافقی بهتر از برجام وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز جمعه در مصاحبه با رادیو «اکو مسکو» توافق هسته‌ای موسوم به برجام را بهترین توافق ممکن برای منطقه خاورمیانه خواند.

اولیانوف در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا هنوز هم برجام را یک ابزار واقعی و مناسب برای نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران می‌داند، تصریح کرد: «هیچ توافقی بهتر از این برنامه کشورهای منطقه وجود ندارد. در چارچوب این توافق، ایران به کشوری تبدیل شده است که بیشترین بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از [تأسیسات هسته‌ای] آن انجام می‌گیرد.»

وی همچنین در خصوص احتمال توقف غنی‌سازی 60 درصدی در ایران اظهار داشت: «فکر می‌کنم این اتفاق به‌زودی در جریان مذاکرات [برای احیای برجام] رخ خواهد داد.»

 

منبع: انتخاب