جمشید شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیسی ها برای تکرار قهرمانی شان در این فصل مشکلی ندارند و فقط نباید اسیر حواشی شوند تا بتوانند با تمرکز بالا فقط به فکر کسب نتایج خوب در ادامه فصل باشند. 

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی تاکید کرد: وقتی برخی از این آرا را شنیدم تعجب کردم. به عنوان مثال پرسپولیسی ها در اصفهان در ایجاد درگیری های اولیه نقشی نداشتند اما متعجبم که چرا باید از بازی در برابر سپاهان در تهران محروم شود. مگر در بازی رفت در تهران میزبانی پرسپولیس مشکلی داشت؟ یا این که سیدجلال حسینی بر چه اساسی باید محروم شود؟ چرا از او دعوت نشد تا از خودش دفاع کند و بدون سوال و جواب او را محروم کردند؟ به نظر من مسوولان باشگاه پرسپولیس باید وارد عمل شده و از حق و حقوق اعضای تیم و هواداران دفاع کنند.

او در ادامه تصریح کرد: توصیه اکید من به مربیان و بازیکنان پرسپولیس این است که تمام فکر و ذکرشان را به بازی های باقی مانده و کسب پیروزی های بعدی معطوف کنند و اجازه ندهند حواشی تمرکزشان را از دست بدهند. پرداختن به این مسائل می تواند برای پرسپولیس مشکل ساز شود. بررسی به این موضوع باید از سوی مدیریت پی گیری شود و تمرکز و حواس بازیکنان و کادرفنی به مسائل فنی و فوتبالی باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر مهاجمان این تیم به خبرنگار برنا گفت: وضعیت خط حمله پرسپولیس نسبت به قبل بهتر شده ولی هنوز هماهنگی نفرات جدید صددرصد نشده است و نفراتی مثل عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو هنوز باید با هم هماهنگ تر شوند. این نفرات نشان دادند مهره های خوبی  برای پرسپولیس هستند و با رسیدن به هماهنگی بیشتر پرسپولیس را در امر گلزنی  به وضعیت دوران دهه 60 برسانند.

شاه محمدی با اشاره به بازی پیش روی پرسپولیس در برابر ذوب آهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس ابزار و شرایط پیروزی در اصفهان را دارد و می تواند با پیروزی در برابر این تیم یک گام دیگر تا رسیدن به قهرمانی پنجم خود نزدیک تر شود.