در پیام تبریک ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: نبرد شمشیر قدس پیرو جنبش مقدس مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به عقب نشینی و شکست چند باره کرد.

این پیام می افزاید: جشن پیروزی مقاومت و فلسطین در آستانه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی یاد آور پیام الهام بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه بخش بودن مقاومت و  پایداری در برابر ظالمان و غاصبان است. پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد دوازده روزه با دشمن صهیونیستی، وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

در ادامه این پیام آمده است: نبرد پیروزمندانه اخیر نشان داد مقاومت در صحنه نبرد با غاصبان و ایستادگی در مقابل زورگویی های رژیم صهیونیستی وارد مرحله نوینی شده و بدون تردید مقاومت تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

این پیام می افزاید: امروز فلسطین مقتدر و مظلوم و غزه قهرمان ، عجز دشمن گرگ صفت را رقم زد و گنبد عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس در برابر موشک های نقطه زن و پهپادهای رادار گریز، عاجز و ناتوان تر از همیشه سرافکندگی اربابان حامی رژیم اشغالگر را به یادگار گذاشتند .

در پایان این پیام آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران  ضمن تبریک به مردم شریف فلسطین  و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت افزوده است، یقینا با استمرار مقاومت و وحدت فلسطین، نابودی رژیم های ظالم نزدیک تر شده است.

ارتش: فلسطین مقتدر و غزه قهرمان، عجز دشمن گرگ صفت را رقم زد