شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قلعه نویی

شکست های عجیب قلعه نویی مقابل شاگردانش!

سرمربی گل گهر مقابل شاگردان خود در نیم فصل دوم شکست خورده است.

شکست های عجیب قلعه نویی مقابل شاگردانش!

به گزارش منیبان؛ تیم فوتبال گل گهر در نیم فصل دوم نتایج بدی نگرفته و این تیم هم اکنون در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است، هرچند چند تیم بازی های کمتری انجام داده اند و می توانند در صورت پیروزی در بازی های عقب افتاده خود جای این تیم را بگیرند.

اما امیرقلعه نویی در قامت سرمربی گل گهر تا کنون در نیم فصل دوم در 4 بازی پیروز شده، در 3 بازی شکست خورده و یک بازی این تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

جالب اینکه 3 شکست گل گهر در نیم فصل دوم شباهت عجیبی به هم دارند، هر 3 بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده و بازی های خارج از خانه بوده اند. همچنین هر 3 شکست برابر تیم هایی بوده که سرمربی های آنها قبلا شاگرد قلعه نویی بوده اند و سابقه بستن بازوبند کاپیتانی در تیم های این مربی را دارند.

امیر قلعه نویی در هفته شانزدهم لیگ برتر از محرم نویدکیا شکست خورد که هم اکنون سرمربی سپاهان است، او در هفته هجدهم بازی را به فولادی واگذار کرد که جواد نکونام هدایت آن را برعهده دارد و شب گذشته هم در دیدار معوقه هفته بیست و دوم لیگ برتر از پدیده ای باخت که مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

نکته جالب اینکه بعد از تعطیلی لیگ برتر امیرقلعه نویی باید روبروی استقلال قرار بگیرد، تیمی که هدایت آن برعهده فرهاد مجیدی است و او هم مثل رحمتی، نکونام و نویدکیا کاپیتان تیم های تحت هدایت امیر قلعه نویی بوده است.