ابوحمزه روز جمعه در سخنانی که به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی منتشر شد افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای محور مقاومت که با سلاح و تجربه ما را یاری کردند و پشتیبان واقعی برای تقویت امکانات مادی و فنی مقاومت بودند ارج می نهیم و به آن ها می گوییم که شما در این پیروزی شریکید و باهم پیروزمندانه وارد مسجدالاقصی خواهیم شد.

وی بیان کرد: ما در گردان های قدس و دیگر گروه های مقاومت همچنان در آماده باش کامل هستیم و دشمن را با چشمانی تیزبین زیرنظر داریم و با ملت فلسطین پیمان می بندیم که از حقوق آن ها دست برنداریم.

ابوحمزه افزود: گرچه صدای موشک ها، توپخانه و گلوله ها ساکت شده است ولی حرکت در مسیر این جهاد طولانی و دشوار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توانستیم در این نبرد، دشمن صهیونیستی و شهرک نشین های وحشی را رام و مهارکنیم اضافه کرد: امروز نگارش برگی دیگر از کتاب حماسه فلسطین با خون شهدا و فداکاری بی نظیر ملت، به پایان رسید.

سخنگوی گردان های قدس گفت: ملت در این نبرد توانست رژیم غاصب صهیونیستی را در تنگنای وجودی و تاریجی بی سابقه ای قرار دهد.

ابوحمزه افزود: ملت فلسطین در مقابل دیوانگی دشمن ایستاد و باردیگر ثابت کرد که به مقاومت وفادار است و در مقابل دشمنی که از رویارویی حقیقی ناتوان است، امتحان موفقی پشت سرگذاشت.

وی بیان کرد: گردان های قدس و درکنار آن دیگر گروه های فلسطینی، شکست جبران ناپذیر و ذلیلانه ای را به نتانیاهو و ارتش شکست خورده اش تحمیل کردند.

ابوحمزه اظهار کرد: در این نبرد تمام تلاش های دشمن برای جدایی انداختن میان قدس و کرانه باختری با میدان مقاومت به شکست کشاندیم.

وی افزود: براساس وعده ای که دبیرکل جنبش جهاد اسلامی زیاد النخاله داده بود، با موشک ها و خمپاره ها، شهرک ها، پایگاه ها و سکونت گاه های صهیونیست ها پیرامون غزه را به مکان غیر سکونت تبدیل کردیم.

سخنگوی گردان های قدس بیان کرد: تل آویو را به صورت روزانه با صدها موشک درهم کوبیدیم و دشمن برای حفظ آبروی خود بارها آژیرهای خطر را در مقابل موشک های مقاومت خاموش کرد.

ابوحمزه افزود: همه واحدهای مقاومت با اشتیاق تمام منتظر حمله زمینی دشمن به غزه بودند تا آن ها را به سزای خود برسانند ولی دشمن ترسوتر از آن است که به طور مستقیم و روبرو وارد میدان شود.

وی تصریح کرد: ثابت کردیم که رژیم صهیونیستی قابل شکست است و نتیجه تکیه برآن شکست است و این پیروزی میخ دیگری بر تابوت پوسیده این رژیم بود و برای ازبین بردن آن به تقویت قدرت خود ادامه می دهیم.

ابوحمزه گفت: جنایت ها و قتل عام های وحشتناکی که دشمن مرتکب شد، تخریب زیربناها، برج های مسکونی و خانه های شهروندان نمی تواند تصویر این پیروزی آشکار را که مجاهدان گردان های قدس و دیگر گروه های مقاومت در قدس، تل آویو، الخضیره، اسدود، عسقلان و همه پایگاه های دشمن رقم زدند از ذهن ها بزداید.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.