شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه#نماز جمعه

به مناسبت پیروزی مقاومت؛

دهها هزار فلسطینی با حضور در مسجدالاقصی نماز جمعه را اقامه کردند

دهها هزار فلسطینی با حضور در مسجدالاقصی نماز جمعه را اقامه کردند

دهها هزار نفر از شهروندان فلسطینی امروز به مناسبت پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، با حضور در مسجدالاقصی به اقامه نماز جمعه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، دهها هزار نفر از شهروندان فلسطینی امروز به مناسبت پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، با حضور در مسجدالاقصی به اقامه نماز جمعه پرداختند.

بر اساس این گزارش، فلسطینیان پس از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی، با برگزاری تظاهراتی گسترده پیروزی گروه های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس را جشن گرفتند.

این درحالی است که گفته می شود در شهر بیروت نیز مردم با برگزاری تجمعاتی، پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

پیشتر، «اسامه حمدان» عضو ارشد حماس گفته بود: گروه های مقاومت فلسطین توانستند معادله جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی محقق سازند. جنبش حماس از طریق واسطه ها ضمانت هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است.

وی با اشاره به حمایت های «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه از گروه های مقاومت در فلسطین نیز تأکید کرد: موضع اسد در حمایت از مقاومت غافلگیرکننده نیست. طبیعی است که در این شرایط روابط میان حماس با دمشق به وضعیت سابق خود بازگردد.