شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

پادووانی: پزشکان گفتند دیگر نمی‌توانم راه بروم

پادووانی: پزشکان گفتند دیگر نمی‌توانم راه بروم

بازیکن سابق استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، در پنجم اسفند ماه سال ۱۳۹۶، لئاندرو پادووانی مدافع برزیلی استقلال در برخورد با آرمین سهرابیان دچار مصدومیتی شدید شد. چند روز بعد از این حادثه مشخص شد مدافع برزیلی دچار ضایعه نخاعی شده و احتمال اینکه تا آخر عمر نتواند راه برود وجود دارد.

پادووانی بعد از عمل جراحی و چند ماه بستری در بیمارستان، راهی کشورش برزیل شد. بازیکن اسبق استقلال پس از ترک ایران، درخواست غرامت ۹ میلیون یورویی از باشگاه استقلال کرد که این مسئله با واکنش مدیران این باشگاه مواجه شد چراکه آنها معتقدند تمامی کارهای لازم در جهت بهبودی پادوانی را انجام داده‌اند و این درخواست وی ناعادلانه است.

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌ها حاکی از ویلچرنشینی دائمی مدافع سابق استقلال بود. هواداران استقلال با انتشار تصاویری از پاددوانی در این خصوص با او همدردی کردند و اعلام کردند هیچ‌گاه‌ خاطرات وی را فراموش نخواهند کردک.

در همین راستا لئاندرو پادووانی در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت: بله دیگر نمی‌توانم راه بروم، آسیب به نخاع رسیده و در نتیجه حرکات را تحت تأثیر قرار داده است. از سینه به پایین هیچ حرکتی ندارم، متأسفانه این تشخیص پزشکی است.

منبع: میزان