شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سود#ذوب آهن

سود بزرگ استقلال از دیدار با ذوب آهن از نگاه پیشکسوتان آبی

صادق ورمزیار : استقلالی ها باید خوشحال باشند که حسینی و مرادی در شرایط بازی قرار گرفتند

صادق ورمزیار ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : استقلالی ها بیشتر از بردن ذوب آهن باید خوشحال باشد که بازیکنانی همچون حسینی و مرادی در شرایط بازی قرار گرفتند.

صادق ورمزیار ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : استقلالی ها بیشتر از بردن ذوب آهن باید خوشحال باشد که بازیکنانی همچون حسینی و مرادی در شرایط بازی قرار گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار در گفت و گویی درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت:

دیدار با ذوب آهن بازی مهمی برای استقلال بود که پیروزی در آن ما را در مسابقاتی نگاه داشت که به آن امید داریم. بهرحال ما نباید روی لیگ برتر خیلی حساب کنیم البته همه چیز تمام شده نیست و به نظرم تمرکزمان را بیشتر روی جام حذفی بگذاریم که در جام حذفی موفقیت بیشتری کسب کنیم و برای آن کار هم لازم بود که ما بازی را ببریم. به نظرم در این بازی غیر از بیست دقیقه اول که تیم ذوب آهن خیلی خوب پرس کرده بود و از جلو تیم را بسته بود بقیه بازی متعادل بود و استقلال تا حدودی بهتر بازی کرد و منطقی تر بازی کرد و می توانست گلهای بیشتری هم بزند ولی تعویض های فرهاد مجیدی به سمتی پیش رفت که به نظرم فقط می خواست از این مرحله عبور کند یعنی بیرون آوردن ارسلان مطهری و آوردن رضاوند و تعویض های دیگر تقریبا به شکلی بود که همان نتیجه را حفظ کند و حفظ هم کرد.

او ادامه داد:

استقلال بیشتر از اینکه بابت برد مقابل ذوب آهن خوشحال باشد باید از این خوشحال باشد که از بازیکنانی مثل حسین حسینی و بابک مرادی بازی گرفت و اینها در شرایط بازی آمدند. ای کاش از موسوی هم می شد استفاده کنیم چون بهرحال نیمکت استقلال یک نیمکت تقریبا خوبی است. اینها هر چقدر در جریان بازی بیشتر قرار بگیرند  قطعا هم از لحاظ روحی و روانی و از لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار می گیرند و می توانند در آینده بیشتر به استقلال کمک کنند.

ورمزیار در ادامه گفت:

قطعا این برد تاثیر زیادی در روحیه استقلالی ها دارد. شما وقتی دو تا برد به دست می آورید خود به خود از لحاظ روانی انرژی بیشتری برای بازی کردن دارید و برعکس آن وقتی دو تا بازی را نتیجه نمی گیرید خود بخود اعتماد بنفس خودتان را از دست می دهید به همین دلیل من فکر می کنم این بازی علاوه بر اینکه حذفی بود و یک مرحله برد بالا ولی از نظر روحی و روانی هم برای استقلال خوب بود امیدوارم که آقای مجیدی هر چه زودتر به ترکیب ایده آلش دست پیدا کند و نفراتش را نگاه دارد و ریکاوری بهتری انجام دهند و مصدومیت را کمتر کنند در استقلال که بتواند از نفراتش بهتر و بیشتر استفاده کند.

صادق ورمزیار در ادامه گفت:

کادر فنی بتواند خیلی خوب به بازیکنانش انگیزه لازم را بدهد و بازیکنان ما باید بدانند که بازیکنان حرفه ای هستند و یک زندگی خوب حرفه ای داشته باشند که همیشه در شرایط عالی قرار بگیرند برای مسابقه . من فکر می کنم بازی با ذوب آهن در لیگ را که باختیم شاید هیچ کدام یک از بازیکنان استقلال هم راضی نباشند از بازی خودشان . پس بنابراین دو تا عامل است که یکی  اینکه خود بازیکن باید حرفه ای عمل کند و خودش را در شرایط خوبی قرار بدهد و کادر فنی هم به اینها انگیزه لازم را برای بازیهای بعدی بدهد و به بازیکنان ذخیره هم بازی بدهد که انگیزه برای بازیکنان فیکس خودش بدهد.