شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نقل و انتقالات

هشدار حمید درخشان درباره نقل و انتقالات با کری خوانی

حمید درخشان: شان نایب قهرمان آسیا باید در تمدید قرارداد بازیکنان حفظ شود

حمید درخشان ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت : تیم که می خواهد قهرمان شود باید بازی های رو در رو در برابر دیگر تیم های مدعی را ببرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید شان باشگاه در تمدید قراردادها حفظ شود و باشگاه نباید به هر قیمتی زیر بار خواسته‌های غیر منطقی بازیکنان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان در مورد برتری ۴ بر یک پرسپولیس برابر شاهین بندرعامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت:

بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و شاهین در نیمه نخست توانست پا به پای پرسپولیس مقاوت کند و بجنگد اما در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بود و توانست تیم برتر زمین باشد.

وی افزود:

باید قبول کنیم که اختلاف دو تیم همین چهار گل بود. شاهین حریف دست و پا بسته‌ای نبود اما پرسپولیس یکی از قدرت‌های آسیا است و در غیاب چند بازیکن اصلی‌اش در این دیدار به میدان رفت و طبیعی است که چنین نتایجی رقم بخورد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد:

پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی اصلی است و کسب چند جام در یک سال شیرینی مضاعفی دارد و امیدوارم پرسپولیس بتواند به هدفش برسد.

«پرسپولیس به مهدی ترابی بیش از اندازه وابسته است و در غیاب این بازیکن ممکن است با مشکل مواجه شود. آیا این برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس بد نیست که متکی به یک بازیکن باشد؟» حمید درخشان در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد:

ترابی بازیکن قابلی است و سطح فوتبالی که او ارائه می‌دهد بالاتر از فوتبال ما است. در هر تیمی ممکن است چنین بازیکن تاثیرگذاری وجود داشته باشد اما کار تیمی در پرسپولیس حرف اول را می‌زند.

حمید درخشان در مورد دیدار پیش روی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد:

ذوب‌آهن همان تیمی است که استقلال را در خانه مقتدرانه شکست داد. آنها در پی ارتقای جایگاهشان هستند و ممکن است برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. نباید این تیم را دست کم بگیریم و باید با تمام قدرت حاضر شویم تا در این دیدار به برتری برسیم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد درخواست‌های نجومی داشته‌اند، گفت:

این بازیکنان بدانند این پرسپولیس بود که به آنها شخصیت داد و آنها در خارج از این تیم دیگر آن فرد محبوب نیستند و نمی‌توانند به درخشیدن ادامه دهند. باشگاه هم زیر بار چنین درخواست‌هایی نرود و شان خود را حفظ کند چرا که پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که به بازیکن متکی نباشد.