شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ارتباطات#وزیر ارتباطات

حمله تند حسن روشن به وزیر ارتباطات : استقلال را مسخره نکن

حسن روشن : مطلبی که وزیر ارتباطات گذاشته بیشتر حالت مسخره کردن تیم را دارد تا کری خواندن!‌‌‌‌‌

حسن روشن ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : مطلبی که وزیر ارتباطات گذاشته بیشتر حالت مسخره کردن تیم را دارد تا کری خواندن! .

حسن روشن ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : مطلبی که وزیر ارتباطات گذاشته بیشتر حالت مسخره کردن تیم را دارد تا کری خواندن! .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:

بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول اسیر پرس سنگین حریف شده بود اما در نیمه دوم با حضور آرش رضاوند تیم خیلی منظم بازی کرد که بابت این تغییر باید از کادرفنی تشکر کرد. نتیجه به نفع ما شد و به دور بعدی صعود کردیم اما باید بیشتر قدر موقعیت‌ها را بدانیم. استقلال بعد از دو باختی که در لیگ برتر داشت، شرایط خوبی نداشت. آنها باید در این دو بازی امتیازات بهتری را کسب می‌کردند به خصوص در دیدار دربی که ۳ امتیازش برای هواداران به نوعی از نان شب واجب‌تر است.

وی افزود:

اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم استقلال عملکرد خوبی در خط دفاع نداشته است. تغییرات مداوم در خط دفاع باعث شده کادر فنی هنوز ترکیب ایده‌آلش را پیدا نکند. حضور مربی ایتالیایی اتفاق خوبی است زیرا فرهاد روی نیمکت به فردی نیاز دارد که در مواقع بحرانی و حساس به او مشاوره‌های خوبی دهد بی‌احترامی در ورزش باعث سرافکندگی هواداران دو تیم می‌شود. به نظرم وزیر ارتباطات باید از هواداران استقلال عذرخواهی کند زیرا این مطلبی که ایشان گذاشته بیشتر حالت مسخره کردن تیم را دارد تا کری خواندن!