شهرخبر

«سی ان ان» مدعی شد؛

فشار بایدن به نتانیاهو برای پذیرفتن آتش بس

فشار بایدن به نتانیاهو برای پذیرفتن آتش بس

شبکه خبری سی ان ان آمریکا با انتشار گزارشی مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی امروز خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب نپذیرفتن آتش بس در غزه به وی هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «سی ان ان»، رئیس‌جمهور آمریکا در چهارمین تماس تلفنی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی (از زمان آغاز درگیری‌ها) به او درباره پیامدهای بین‌المللی نپذیرفتن آتش‌بس هشدار داد.

بر اساس این گزارش، بایدن طی این تماس تلفنی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تداوم عملیات‌های این رژیم در فلسطین افزایش فشارهای بین‌المللی را به همراه خواهد داشت.

بنابر اعلام سی ان ان، بایدن همچنین اعلام کرده که انتظار دارد به زودی شاهد برقراری آتش‌بس باشد. این رسانه آمریکایی مدعی شده بایدن با لحنی «مستقیم، صریح و دوستانه» با نتانیاهو گفتگو کرده است.

نتانیاهو روز گذشته در بیانیه‌ای گفت از بایدن بابت حمایت از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود قدردانی می‌کند اما مصمم است عملیات نظامی در غزه را تا زمان بازگرداندن آرامش ادامه دهد.

ادعای سی ان ان در حالی مطرح می شود که «جو بایدن» چند روز پیش جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی را «حق اسرائیل» برای دفاع از خودش دانسته و از آن حمایت کرده بود.