شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آلمان#وزیر خارجه

یاوه‌سرایی ضد ایرانی نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه آلمان

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان به تکرار اتهامات ضد ایرانی پرداخته است.

یاوه‌سرایی ضد ایرانی نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه آلمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده یک پهپاد ادعایی که چند روز پیش سرنگون شده متعلق به ایران و انباشته از مواد منفجره بوده است.

روزنامه تایمز اسرائیل مدعی شده پهپاد ادعایی مورد نظر چند روز پیش هنگام ورود به شهر «بیت شین»، واقع در فلسطین اشغالی سرنگون شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده این پهپاد به وسیله ایران ساخته شده و از سوریه یا عراق به سمت فلسطین اشغالی ارسال شده است.

ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه حملات راکتی گروه‌های مقاومت به مواضع این رژیم و حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع گروه‌های مقاومت مطرح شده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده. در این مدت، ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر نواحی مسکونی در غزه را هدف بمباران‌های کور قرار داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه در یازدهمین روز حملات  این رژیم، ده‌ها بار مناطق شمالی، شرقی و جنوبی نوار غزه را هدف بمباران قرار دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای این منطقه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون را ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و شمار زخمی‌ها را ۱۶۳۰ نفر اعلام کرد.

عملیات‌های رژیم صهیونیستی با اعتراض‌های سراسری در دنیا مواجه شده و سازمان عفو بین‌الملل گفته این حملات را می‌توان معادل با «جنایت‌های جنگی» دانست.

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا که از روز نخست آغاز درگیری‌ها از رژیم صهیونیستی حمایت کرده چند روز پیش در تماس تلفنی با نتانیاهو به او گفته دیگر توان مقاومت در برابر فشارهای بین‌المللی را ندارد.