شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#قدس

پیام سردار قاآنی به مجاهدان و فرماندهان گروه‌های مقاومت

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را برای فرماندهان شاخه‌های نظامی جهاد اسلامی و حماس صادر کرد.

خبرگزاری میزان - فرمانده نیروی قدس سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به برادر عزیز و فرمانده مجاهد آقای ابوخالد محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های القسام و برادر عزیز و فرمانده مجاهد آقای ابو محمد اکرم از فرمانده ارشد مقاومت و همه فرماندهان مقاومت در فلسطین، بر ادامه مقاومت جانانه و ایستادگی در نبرد «سیف القدس» تأکید کرد.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در بخشی از پیام خطاب به فرماندهان مقاومت فلسطینی آورده است: ما لحظه به لحظه جزئیات نبرد «سیف القدس» را پیگیری می‌کنیم. نبردی که به نیابت از امّت و در دفاع از شرف وکرامت و مقدّسات امّت اسلامی، با گردان‌ها و گروهان‌ها و تیپ‌های مقاومت، درگیر آن هستید و روزگاری جدید را در تاریخ درگیری و مقابله با دشمن صهیونیستیِ غاصب، گشود. بر دستان حامل سلاح جهاد و دفاع از قدس و مقدّسات، بوسه می‌زنم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از این پیام خطاب به ملت و همه فرماندهان و رزمندگان مقاومت فلسطین در نبرد «سیف القدس» با سلام و درود به شهیدان راه آزادی قدس شریف و همه مجاهدان و مردم مقاوم فلسطین و همه گروه‌های مقاومت آن سرزمین مقّدس و با تقدیر از رشادت‌ها و جانفشانی‌ها در این نبرد مقّدس افزود: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حق مردم بی سلاح و بی گناه، همانگونه که دل ملت مسلمان فلسطین را به درد می‌آورد، برای ما نیز دردناک است؛ ولیکن آنچه ما را دلداری و تسلّی می‌دهد این است که ما و شما در یک مکتب و یک خط هستیم؛ شهادت دروازه ورود به زندگی حقیقی است؛ همانا ایمان داریم، هر قطره خونی که در مسیر قدس ریخته شود، ما را به آزادسازی آن از لوث وجود اشغالگران نزدیک‌تر می‌نماید.

سردار قاآنی در بخش دیگری از این پیام‌ها با تأکید بر حمایت همه جانبه از ملت و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی آورده است: بر عهد و پیمانی که شهید قدس و فرمانده عالی مقام، «حاج قاسم سلیمانی» با شما بست، تأکید می‌کنم؛ پیمانی که مبتنی بود بر اینکه «هر قدر فشار‌ها زیاد‌تر شود و تحریم‌ها بیشتر گردد، هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت». با روح و جسم خود و با همه قدرت و امکاناتی که خداوند عزوجل به ما ارزانی داشته، در محور مقاومت با شماییم. «با شما باقی خواهیم ماند» و تا نابودی و زوال رژیم غاصب و ظالم و محو کردن آن از روی زمین و آزادی تمامی خاک فلسطین، از پای نخواهیم نشست و هرگز آرام نمی‌گیریم.

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ - الحج ۴۰

انتهای پیام/