شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#برگزاری انتخابات#ناجا
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد:

آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخابات

کدخبر: 413636
اقتصادنیوز : جانشین فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل ناجا برای برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس،سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با تقدیر از عملکرد جهاد گونه ماموران پلیس تهران اظهار داشت: اگر مردم در آسایش و آرامش بوده و امنیت اجتماعی داریم مدیون تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس هستیم.

جانشین فرمانده ناجا به عملکرد ناجا در آستانه انتخابات اشاره و تصریح کرد: دشمن دنبال این است که انتخابات پرشور برگزار نشود اما کور خوانده است؛ مردم پرشور به میدان آمده و نتیجه اعتقادات و بصیرتشان را به دشمن تحمیل خواهند کرد.

سردار رضایی با بیان اینکه ناجا مسئولیت حفظ آرامش و امنیت انتخابات را برعهده دارد اعلام کرد: قطع به یقین خود را بیشتر از قبل برای برخورد با افرادی که سعی در برهم زدن آرامش انتخابات دارند، آماده می‌کنیم البته ما دغدغه ای در حوزه آرامش مردم نداریم اما باید همیشه برنامه های خود را مرور کنیم.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: راهبرد نیروی انتظامی جلوتر بودن از زمان است؛ به‌طور قطع با هر توطئه ای از آن طرف آب‌ها یا در کشور برخورد می کنیم؛ هر فتنه گری با هر عنوان و با هر لباسی که بخواهد آرامش مردم را بر هم بزند، آن را در نطفه خفه می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به عملکرد برخی از کاندیداهای انتخابات گفت: برخی از افراد مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که وقتی آن را بررسی می‌کنیم جز وطن فروشی چیزی ندارد؛ این افراد عرق ملی را از دست داده و خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: ناجا به پشتیبانی مردم و به خواست مردم با این افراد برخورد کرده و ذره ای مماشات نخواهد کرد.

سردار رضایی با اشاره به شعار سال  «تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی » اعلام کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان انقلابی و مردمی، با مدال افتخار خادمان ملت این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد :زمانی‌که می گوییم تولید یعنی تمام موضوعاتی که در راستای خدمات به کشور است؛ چه کارخانه ها، تولیدات دستی، کشاورزی یعنی تمام مواردی که نیاز مردم و اقدامی در مقابله با واردات غیر اصولی است؛ در مقابل برای اجرایی کردن مانع زدایی ها، مقابله با قاچاق و افرادی که مقابل امنیت تولید هستند در دستور کار جدی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان هوشمند، انقلابی، با اقدام به موقع و با هدف است تاکید کرد: بسیار خوشایند است که مردم و مسئولان و آن هایی که دغدغه انقلاب را دارند گوشه ای از تلاش های هدفمند نیروی انتظامی را ببینند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه فردی که قانون شکنی کرده و حقوق شهروندان را رعایت نمی کند، حریف پلیس است گفت: هر کسی که هنجارهای جامعه را نادیده بگیرد، حریف جدی نیروی انتظامی است چرا که این فرد حریف مردم است و نیروی انتظامی در جبهه مردم است.

سردار‌ رضایی افزود: بیش از ۹۰ درصد مردم قانون را رعایت می‌کنند و تنها تعداد معدودی هستند که اقدام به هنجارشکنی می‌کنند. به عنوان مثال فردی که پلاک خود را مخدوش می‌کند در واقع خلاف قانون انجام داده است.

وی گفت: این آخرین التیماتوم به هر کسی است که در حوزه ترافیک تخلف یا پلاک های خود را مخدوش می کنند چراکه این کار جرم است.

سردار رضایی اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد توجه و قابل اهمیت برای ما فضای مجازی است. دشمنان فضای مجازی را مورد هدف قرار داده و با بحث‌هایی همچون قمار، خرید و فروش سلاح، کلاهبرداری و غیره سعی در بر هم زدن امنیت در جامعه را دارند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: به عنوان پلیس و از طرف ناجا به مخلان و بر هم زنندگان نظم مجازی اولتیماتوم جدی می‌دهم که با پلیس فتا آنها را رصد کرده و به شدت با آنها برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افرادی که در جامعه ایجاد استرس می‌کنند، تصریح کرد: کیف قاپان، سارقین، زورگیران و افرادی مانند اینها که سعی در بر هم زدن نظم و امنیت را دارند، در رصد کامل پلیس بوده و با آنها برخورد می‌شود.

 جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه قاچاق سلاح یکی دیگر از خط قرمزهای پلیس است اعلام کرد: سلاح‌هایی که در پنج روز گذشته در تهران کشف شده، بخشی برای کشور آمریکا بوده و این یعنی شیطان بزرگ سازنده آن بوده است.

وی با اشاره به موضع گیری های برخی از کاندیداهای انتخابات در رابطه با تحریم انتخابات، گفت: همین جا اعلام می‌کنم که شما یک صفر بیشتر نیستید. شما چه به پای صندوق بیایید یا نیایید مردم خودشان می‌دانند چه کنند و انتخابات دقیق و هوشمندی را دارند. اگر بخواهید کاری انجام دهید پلیس قطعاً با شما برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا به حال موردی از هنجارشکنی برای انتخابات پیش رو داشته اید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به الان چیزی گزارش نشده اما اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و محکومین فراری را به طور ویژه تحت نظر داریم تا مبادا برای انتخابات مشکلی به وجود آورند.