شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه‌گذاری#ایرانیان
معاون قضایی دادستان کشور مطرح کرد:

دعوت از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری درکشور

کدخبر: 413627
اقتصادنیوز : معاون قضایی دادستان کل کشور در آیین امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر، ورود شرکت های بزرگ به حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع سرمایه گذاری آنها را نقطه عطف کشور و خان هفتم توصیف کرد که به همت وزیر صمت در حال انجام است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شاتا، سعید عمرانی در این آیین که با حضور وزیر صمت، استانداران، نمایندگان مجلس، مسئولین دستگاه قضا و فعالان اقتصادی برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: معیشت مردم، افتخار کشور و اقتدار ملی وابسته به ورود شرکت‌های بزرگ به عرصه مسئولیت های اجتماعی و رفع موانع سرمایه‌گذاری آنهاست.

معاون قضایی دادستان کشور با بیان اینکه این معاونت حدود دو سال است که به حوزه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان ورود کرده است، گفت: هم افزایی و همدلی را سرلوحه کار قرار داده‌ایم و از اختلافات سیاسی که به ضرر مردم است پرهیز نموده ایم.

عمرانی همچنین تصریح کرد: در حمایت از سرمایه گذاران، صنعتگران و تولیدکنندگان صادق هستیم و با تمام قوا برای اشتغال و تولید کشور تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه درگذشته کوتاهی هایی وجود داشته است، تاکید کرد: با اینکه تولید همواره در سال های اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است اما هنوز جای کار بسیار وجود دارد و شجاعت، همت و حمیت می خواهد.

معاون قضایی دادستان کل کشور از همه هموطنان در خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران جهت ایجاد اشتغال، آبادانی و توسعه دعوت کرد و امضای این تفاهمنامه را یکی از جلوه‌های حمایت از سرمایه‌گذاری دانست.

 در این مراسم که با حضور وزیر صمت، استانداران، نمایندگان مجلس و مسئولین دستگاه قضایی و فعالان بخش خصوصی در دومین مرحله از طرح اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری میان وزارت صمت و پنج شرکت بزرگ در ۱۰۰ موضوع و طرح به امضا رسید.