به گزارش برنا؛  سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد پلیس تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون، گفت: عملکرد پلیس تهران بزرگ را در هر کدام از پلیس های تخصصی که بررسی می کنیم چیزی جز جهاد نمی‌بینیم.

او افزود: کشفیات و اقدامات ماموران تهران بزرگ من را یاد رزمندگان انداخت که خالصانه برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

سردار رضایی بیان کرد: مردم اگر در آسایش و آرامش هستند، اگر امنیت اجتماعی داریم مدیون تلاش های شبانه و روزی ماموران هستیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آماده باش نیروی انتظامی برای انتخابات گفت: دشمن دنبال این است که انتخابات ما پرشور برگزار نشود اما کور خوانده است، مردم ایران هم پرشور خواهند آمد و هم با تاثیر می‌آیند.

او بیان کرد: مردم ایران نتیجه اعتقادات و بصیرتشان را به دشمن تحمیل خواهند کرد.

سردار رضایی گفت: ناجا مسئولیت حفظ آرامش و امنیت  انتخابات را برعهده دارد، قطع به یقین خود را بیشتر از قبل برای برخورد با افرادی که سعی در برهم زدن آرامش انتخابات را دارند، آماده می‌کنیم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: راهبرد نیروی انتظامی جلوتر بودن از زمان است، قطعا با هر توطئه ای که از سمت آن طرف آب‌ها یا در همین کشور برخورد می‌شود و فتنه ها را در محفل‌هایشان خفه می‌کنیم.

او عنوان کرد: هر فتنه گری با هر عنوانی و با هر لباسی بخواهد آرامش مردم را بر هم بزند در نطفه خفه می‌کنیم.

سردار رضایی با اشاره به رفتار خلاف عرف برخی از کاندیداهای انتخابات گفت: برخی از افراد مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که وقتی آن را بررسی می‌کنیم جز وطن فروشی چیزی ندارد، این افراد عرق ملی را از دست داده اند و خودش را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌داند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان تاکید کرد: ناجا به پشتیبانی مردم و به خواست مردم با این افراد ذره ای مماشات نخواهد کرد.