شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

ارزهای دیجیتال آمریکا | بازنگری معاملات رمزارزها در آمریکا

مایکل جی‌هسو، رئیس دفتر نظارت بر ارزهای دیجیتال آمریکا گفت: قرار است دفتر نظارت بر ارزهای دیجیتال ایالات متحده دستورالعمل‌های معاملات رمزارزها را دوباره بررسی کند.

ارزهای دیجیتال آمریکا  | بازنگری معاملات رمزارزها در آمریکا

دفتر نظارت بر ارزهای دیجیتال ایالات متحده دستورالعمل‌های معاملات رمزارزها را دوباره بررسی می‌کند. مایکل جی‌هسو، سرپرست دوره جدید نظارت بر رمزارزها در بیانیه‌ای در ۱۹ می اعلام کرد که آژانس می‌تواند موضع سختگیرانه‌تری در رابطه با رمزارزها اتخاذ کند. اما برایان بروکس، سرپرست سابق کنگره گفت این آژانس نابودی بیت‌کوین نبود.

مایکل جی‌هسو در رابطه با بازنگری قوانین رمزارزها گفت: «ما یک دفتر نوآوری ایجاد کردیم، چارچوب احراز بانک‌های ملی و شرکت‌های اعتماد را به روز کردیم و خدمات نگهداری رمزارزها را به عنوان بخشی از تجارت بانکی تفسیر کردیم. من از کارمندان خواسته‌ام که این اقدامات را بررسی کنند. بازبینی قوانین لزوما به معنای تغییر سیاست‌ها نیست. می‌توان گفت ما در حال تهیه مقررات جامع‌تری هستیم که از این صنعت پشتیبانی کنیم. همچنین ما در این حوزه نیازمند محافظت، کنترل و تعادل این بازار هستیم.»

دولت آمریکا موضع دوگانه‌ای نسبت به رمزارزها دارد اما برخی از مسئولان اظهاراتی در مورد پتانسیل رمزارزها ارائه دادند.

جانت‌یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا از بازار رمزارزها انتقاد کرده، البته در چند مورد پتانسیل‌های این بازار را پذیرفته است.

مقامات سابق کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده دیدگاه بهتری نسبت به رمزارزها داشتند و حتی کریستوفر جیانکارلو، رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی یک پروژه دلار دیجیتالی راه‌اندازی کرد.

همچنین گری گنسلر، رئیس فعلی بورس و اوراق بهادار ایالت متحده یکی از مدافعان رمزارزها است.

 

منبع: تجارت‌نیوز