جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پس از دوران سخت و پرفشاری که در بازی های لیگ قهرمانان داشت، 2 بازی مهم را در لیگ پشت سر گذاشت که یک تساوی و یک پیروزی نتایجی بود که در این بازی ها به دست آورد، هرچند من بر این باور هستم که این تیم می توانست در بازی برابر سپاهان هم مثل دربی به پیروزی برسد اما در نهایت از 6 امتیاز ممکن به 4 امتیاز رسید و دوره مهمی را با نتایج خوبی پشت سر گذاشت. در ادامه هم در بازی جام حذفی برد دیگری را به دست آورد و یک گام به موفقیتی دیگر نزدیک شد و امیدوارم در این جام هم با قهرمانی به کار خود پایان دهد.

این پیشکسوت درخصوص نمایش پرسپولیس در جام حذفی با ترکیبی متفاوت با بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس برابر حریف دسته دومی اش با استراحت به تعدادی از بازیکنان اصلی خود به میدان رفت و از آن جایی که نیمکت آماده و با انگیزه ای دارد موفق شد در این بازی هم برد پرگلی را به دست آورد. این بازی محک خوبی برای برخی بازیکنان بود تا مشخص شود تا چه حدی از آمادگی و سطح کیفی فوتبالی هستند. بازیکنان نیمکت نشین که برای پرسپولیس به میدان رفتند نشان دادند دست کمی از نفرات اصلی ندارند.

منافی درمورد تدوام برخی حاشیه‌ها و ترکش‌های دیدار برابر سپاهان و دربی به خبرنگار برنا گفت: ادامه دادن به حواشی اخیر اصلا به صلاح پرسپولیس نیست. به نظرم مدیریت باشگاه باید هرچه سریع تر این موضوع را پایان بدهد و اجازه ندهد که این مسائل تمرکز کادر فنی و بازیکنان را برهم بزند. پرسپولیس 3 امتیاز دربی را کسب کرد و همان طور که دیگر زمان شادی برای پیروزی در آن دیدار نیست نباید حاشیه های آن هم بیشتر ادامه پیدا کند و تمرکز و آرامش تیم را به هم بزند.

بازیکن اسبق سرخ‌ها ادامه داد: پرسپولیس بازی های مهم را در پیش دارد و برای رقم زدن پنجمین قهرمانی متوالی اش باید فقط و فقط به فکر جمع کردن امتیازات لازم برای قهرمانی باشد. این تیم راهش را پیدا کرده است و شخصیت قهرمانی دارد. بذری که برانکو در پرسپولیس کاشت حالا تبدیل به درختی شده که بازیکن یا عضو جدیدی هم که به این مجموعه اضافه می شود هم ذهنیت قهرمانی و موفقیت را پیدا می کند. این موضوع می تواند به تیم کمک کند تا در لیگ امسال هم قهرمانی را مال خود کند.

مربی سال‌های قبل سرخ‌پوشان با اشاره به بازی پیش روی این تیم برابر ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: همه بازی های باقی مانده سخت است و هیچ حریفی، ساده نیست. در بازی بعدی پرسپولیس با تیمی بازی دارد که شرایطش در جدول مناسب نیست و برای نجات از انتهای جدول می جنگد. به همین دلیل پیش بینی می کنم بازی سختی پیش روی پرسپولیس باشد اما پرسپولیسی که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته در این دیدار هم می تواند تیم پیروز لقب بگیرد و با درایت کادر فنی و تجربه بازیکنانش در زمین عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و با برد شیرین دیگری به کار خود پایان دهد. 4