به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف استقلال رفت و توانست رقیب دیرینه خود را با تک گل عیسی آل کثیر شکست بدهد و فاتح دربی 95 سرخابی ها شود. با این برد فاصله دو تیم در جدول رده بندی به یازده امتیاز افزایش پیدا کرد.

524

بازنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف پرسپولیس رفت و این بازی مهم را به حریف دیرینه خود واگذار کرد تا 3 امتیاز حساس را از دست بدهد و از رقیب خود در جدول رده بندی عقب بیفتد.

510

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از دو بازی برابر سپاهان اصفهان و استقلال تهران به همراه شاگردان خود توانست چهار امتیاز کسب کند تا قرمزها شرایط خوبی در جدول رده بندی داشته باشند و امیدهای خود را برای رسیدن به صدر زنده نگه دارند.

508

ستاره هفته: مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو در هفته سی‌ و سوم لیگ برتر پرتغال، میزبان تیم ریوآوه بود و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که از ابتدای مسابقه به میدان رفت، پاس گل دوم تیمش را به دیاز داد و سپس در دقیقه 67 تعویض شد.

950

تصمیم هفته: فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشو ایران و فدراسیون ووشو چین سند توسعه همکاری همه جانبه با هم امضا می‌ کنند. یکی از مفاد مهم این سند همکاری، تلاش برای ورود ووشو به بازی‌ های المپیک تابستانی است. با توجه به اینکه ایران ریاست بخش میانه، مرکزی و غرب آسیا را برعهده دارد، کشورمان با همکاری انجمن ووشو چین تلاش می‌ کنند که ووشو المپیکی شود.

60

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

روز سوم خرداد و از مسابقات معوقه لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس تهران در اصفهان میهمان ذوب آهن است و تیم استقلال تهران هم در آبادان به دیدار صنعت نفت خواهد رفت. سرخابی ها امیدوار هستند قبل از آغاز اردوی تیم ملی به امتیازات کامل دست پیدا کنند.

518