شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#جام حذفی#تیم فوتبال

مجتبی حسینی:

دو گل به استقلال «کادو» دادیم/ حریف با وقت‌کشی از گلش مراقبت کرد

دو گل به استقلال «کادو» دادیم/ حریف با وقت‌کشی از گلش مراقبت کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر استقلال و کنار رفتن از جام حذفی گفت: روی دو اشتباه بچگانه دو گل به استقلال کادو دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی شامگاه امروز چهارشنبه با دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند ۲ بر یک حریف اصفهانی را شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

مجتبی حسینی پس از این دیدار گفت: فکر می کنم یکی از بازیهای خوب این فصل را به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول به طور کامل بازی در اختیار ما بود و با سیستم مناسبی برابر یک تیم خوب به قرار گرفتیم و موقعیت هایی را هم ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم و همین روند را ادامه دادیم اما با یک اشتباه بچگانه به بازیکن استقلال کادو دادیم و گل اول را خوردیم. البته چند دقیقه بعد دروازه بان استقلال هم به ما کادو داد و به گل تساوی رسیدیم.

حسینی ادامه داد: گل دوم را هم روی اشتباه بچگانه که نباید در این سطح رخ بدهد دریافت کردیم. در ادامه استقلال با وقت کشی و یک دفاع تیمی خوب و استفاده از ضد حمله بازی را کنترل کند.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: از زحمات تک تک بازیکنانم تشکر می کنم که بازی قوی و پایاپایی را به نمایش گذاشتند. داوری خیلی هم خوب بود اما با توجه به اتفاقات دربی تیم ها فشار می آورند.