شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ذوب‌آهن#استقلالی‌ها

نصب لوگوی استقلال به صورت برعکس در ورزشگاه!/ اعتراض شدید استقلالی‌ها به حضور یک بازیکن در ترکیب

بازی استقلال و ذوب‌آهن جدا از حساسیت‌های موجود و اتفاقات فنی‌، مسائل حاشیه‌ای جالبی داشت.

نصب لوگوی استقلال به صورت برعکس در ورزشگاه!/ اعتراض شدید استقلالی‌ها به حضور یک بازیکن در ترکیب

خبرورزشی - برخی حواشی دیدار استقلال - ذوب آهن در جام حذفی به شرح زیر است:

اعتراض هواداران

وقتی ترکیب ثابت استقلال برای مسابقه با ذوب آهن به صورت رسمی اعلام شد، گروهی از هواداران نسبت به قرار گرفتن مجدد عارف غلامی در ترکیب اصلی به شدت معترض بودند و اعتراض خود را در فضای مجازی نشان دادند. پس از ناکامی استقلال مقابل پرسپولیس، غلامی مورد انتقاد وسیع هواداران قرار گرفته و آنها قاطعانه از فرهاد مجیدی می‌خواستند این بازیکن را در ترکیب قرار ندهد.

لوگوی اشتباه

یکی از اتفاقات جالب توجه قبل از آغاز مسابقه، نصب لوگوی استقلال به صورت برعکس روی سکوهای ورزشگاه بود! اتفاقی عجیب که عوامل آن حدوداً 45 دقیقه پیش از شروع دیدار متوجه اشتباه خود شده و خیلی سریع در صدد جبران مافات برآمدند تا قضیه به سوژه‌ای برای کرکری خواندن هواداران پرسپولیس بدل نشود.

روحیه خوب غلامپور

با وجود اتفاقات رخ داده در دربی پایتخت و احتمال محروم شدن بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان استقلال قبل از آغاز مسابقه با روحیه بسیار خوبی مشغول گرم کردن حسین حسینی شده بود و اصلاً آثاری از ناراحتی در چهره‌اش دیده نمی‌شد. برخی شایعات حکایت از آن دارد که غلامپور حداقل یک جلسه محروم می‌شود.

شوخی بازیکنان

ماجرای استفاده فرهاد مجیدی از یک مشاور ایتالیایی سوژه بازیکنان استقلال نیز شده است. استقلالی‌ها هنگام ترک هتل و در مسیر ورزشگاه آزادی به شوخی می‌گفتند قرار شده یک مشاور ایتالیایی برای استقلال بیاورند تا این بنده خدا پیش استراماچونی ریش گرو بگذارد و پرونده شکایت او از استقلال را ببندد!

پیگیری نتیجه بازی آلومینیم

گروهی از مسئولان استقلال پیش از آغاز مسابقه خود با ذوب‌آهن، از طریق اینترنت پیگیر نتیجه جدال آلومینیم اراک با تراکتور بودند. مسابقه‌ای که با پیروزی آلومینیومی‌ها به پایان رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان همچنان در کوران رقابت‌های جام حذفی باقی بمانند. آلومینیم اراک در لیگ برتر هم رقابت نزدیکی با استقلال دارد.

ورود تماشاگر ممنوع!

پس از انتقادات بسیار زیادی که از سازمان لیگ به دلیل حضور تعداد قابل ملاحظه‌ای تماشاگر هنگام برگزاری دربی صورت گرفت، برای بازی استقلال و ذوب‌آهن نهایت سخت‌گیری انجام شد تا افراد غیرمسئول نتوانند این مسابقه را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

فریادهای مربیان

مربیان استقلال در نیمه اول بارها بر سر بازیکنان خود به ویژه عناصر دفاعی فریاد می‌زدند و به آنها تذکر می‌دادند تحت هیچ شرایطی نباید اجازه بدهند ذوب آهنی‌ها به راحتی از هر دو جناح نفوذ کرده و توپ روی دروازه حسین حسینی بریزند. کادر فنی آبی‌پوشان همچنین روی خطاهایی که استقلالی‌ها در اطراف محوطه جریمه مرتکب می‌شدند نیز حساسیت زیادی به خرج می‌دادند.

داستان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ همراه با وحید هاشمیان در ورزشگاه آزادی حضور داشت و مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. نکته جالب در مورد این مربی اینکه طی سالیان گذشته و پیش از انتصاب به عنوان سرمربی تیم ملی در مقاطعی از او به‌ عنوان کاندیدای احراز سمت سرمربیگری هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن یاد می‌شد.

پیگیری رأی خاطیان

برخی از عوامل برگزاری مسابقه مدعی بودند رای خاطیان دربی روز پنج شنبه به صورت رسمی توسط فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد تا تکلیف روشن شود.