شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری

فوری ؛ رسول خطیبی استعفا کرد

استفای رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتور پس از باخت به آلومینیوم اراک

رسول خطیبی پس از باخت تراکتور مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و از سرمربیگری تراکتور استعفا داد.

رسول خطیبی پس از باخت تراکتور مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و از سرمربیگری تراکتور استعفا داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول خطیبی که پس از صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم و نتایج درخشان در نیم فصل اول همراه این تیم لیگ برتری تصمیم به جدایی از جمع اراکی ها گرفت و راهی تراکتور شد، امروز در اقدامی غیرمنتظره از سرمربیگری سرخ پوشان آذربایجان کناره گیری کرد.

خطیبی پس از حضور در تراکتور و قبل از رقابت های آسیایی، یک پیروزی مقابل نساجی مازندران و دو تساوی برابر نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان داشت و در حالی از سپاهان شکست خورد که یک اخراجی دادند و یک پنالتی هم در زمانی که بازی یک بر صفر بود، توسط پیمان بابایی خراب کردند.

اما در شرایطی که کمتر هوادار تراکتور انتظار نتایج خوب از تراکتور بحران زده و بی پول در آسیا را داشت، شاگردان رسول خطیبی دست به کار بزرگی زدند و بدون شکست در ۶ مسابقه و کسب ۱۰ امتیاز، پشت سر شارجه از گروه B صعود کردند و حریف النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

اما پس از بازگشت تراکتور از آسیا بحران بی پول در این تیم رخنه کرد و به مرور بازیکنان صدای اعتراض بازیکنان بلند شد؛ تا جایی که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه تصمیم به قطع همکاری گرفتند و دیگر بازیکنان هم یک جلسه تمرینی را برگزار نکردند و یک استوری اعتراضی مشترک گذاشتند تا در شرایط سختی قرار بگیرند.

هرچه بود، شاگردان رسول خطیبی در دو دیدار اخیرشان مقابل پیکان و صنعت نفت هم روند شکست ناپذیری آسیا را ادامه دادند و دو مساوی گرفتند، اما این روند آنها امروز در اراک و برابر آلومینیوم از بین رفت؛ اتفاقی که واکنش خطیبی را هم به همراه داشت.

تراکتور امروز در شرایطی مقابل آلومینیوم قرار گرفت که محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از دقیقه ۵۷ نیز هادی محمدی را به علت اخراج از دست داد تا در این روز پرماجرا و سخت، ۲ بر صفر در اراک بازنده شود و این تیم شرایط بحرانی تری را سپری کند.

رسول خطیبی پس از پایان مسابقه با آلومینیوم و بنابر گفته بازیکنان تراکتور، از آنها خداحافظی کرده و به تنهایی و بدون اتوبوس تیم از ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک رفته است.

این سرمربی بومی تراکتور که پس از حضور در این تیم با چالش جدی کمبود بازیکن و وضعیت نامساعد مالی مواجه بود، در نهایت تصمیم به قطع همکاری با تراکتور گرفت تا این باشگاه برای چهارمین بار در این فصل که یک رکورد برای یک تیم پرهوادار محسوب می شود، به فکر انتخاب سرمربی باشد.

بازیکنان تراکتور عنوان کردند که خطیبی هفته قبل به آنها گفته بود اگر تا بازی با آلومینیوم، اعضای تیم دریافتی نداشته باشند از سمت خود کناره گیری می کند که امروز این اتفاق در اراک و ورزشگاه خاطره انگیزی که خطیبی در آن جشن صعود به لیگ برتر گرفته بود، افتاد.

بازیکنان تراکتور که پس از شکست تلخ مقابل آلومینیوم از استعفای سرمربی تیم هم شوکه شدند، در نیم فصل دوم و پس از حضور خطیبی هیچ دریافتی نداشتند که این موضوع می تواند شرایط آنها را در ادامه فصل سخت تر کند.