شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جام حذفی#ترکیب استقلال

ترکیب استقلال در بازی مهم جام حذفی و غیبت دو ستاره بزرگ

مشخص شدن ترکیب 11 نفره استقلال مقابل ذوب آهن ؛ غیبت دیاباته و رشید مظاهری

ترکیب استقلال برای دربی مشخص شد و فرهاد مجیدی در این دیدار از یک سیستم جدید بهره برده و تیمش را سه دفاع کرده است.

تیم فوتبال استقلال در بازی مهم خود در جام حذفی از دقایقی دیگر به دیدار ذوب آهن می رود و فرهاد مجیدی ترکیب ۱۱ نفره خود را برای این بازی مشخص کرد. ترکیبی که دو غایب بزرگ به نام رشید مظاهری و شیخ دیاباته دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان مشخص شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ترکیب ۱۱ نفره تیمش برای دیدار با ذوب آهن را مشخص کرد.

نکته مهم ترکیب آبی ها برای مسابقه جام حذفی مقابل ذوب‌آهن نیمکت نشینی رشید مظاهری است. دروازه بان استقلال در مسابقات گذشته امروز از سوی فرهاد مجیدی به نیمکت ذخیره‌ها رفته تا سیدحسین حسینی بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

در ترکیب استقلال امروز شاهد تغییر سیستم هستیم و آبی ها برخلاف بازی های قبلی که ۲-۴-۴ بازی می‌کردند اما با آرایش ۲-۵-۳ به میدان خواهند رفت. از این رو عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند ۳ دفاع مرکزی تیمشان خواهند بود.

وریا غفوری ومحمد نادری به عنوان دو پیستون راست و چپ به میدان خواهند رفت. این دو بازیکن در سیستم جدید استقلال بیشتر باید در حملات شرکت کنند و در ارسال‌ها نیز یاری گر تیم شان باشند.

همچنین مسعود ریگی، مهدی مهدی پور و فرشید اسماعیلی به عنوان ۳ هافبک وسط استقلال مقابل ذوب آهن به میدان خواهند رفت.

در خط حمله استقلال هم مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان می‌روند تا با زوج سازی یکدیگر برای گلزنی به تیم شان کمک کنند. همانطور که از قبل مشخص بود شیخ دیاباته به دلیل مصدومیتی که دارد، از ترکیب تیمش دور مانده است. 

به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی قصد دارد اشکالات تیمش در بازی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن را جبران کند و به همین خاطر آرایش تیمش را در زمین تغییر داده است.

ترکیب استقلال مقابل ذوب‌آهن به شرح ذیل است:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.