شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

آشنایی با مهره کلیدی و کارآمد یحیی گل محمدی در پرسپولیس

احسان پهلوان برگ برنده ترکیب یحیی گل محمدی در پرسپولیس

احسان پهلوان ، هافبک تیم پرسپولیس در نیم قصل اول عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و امیدوار است که دراگان اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند.

احسان پهلوان این روزها نمایش بسیار خوبی در ترکیب پرسپولیس ارائه می کند و به نظر می رسد که به مهره کلیدی یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان پهلوان به یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس تبدیل شده است.

پرسپولیس در دیدار با شاهین بندر عامری درحالی با نتیجه ۴ بریک به برتری رسید که به نوعی از تیم دوم خود بهره برد و در بسیاری از پست ها از نفرات کلیدی خود در ترکیب ابتدایی بهره نبرد. کنعانی زادگان، مغانلو، لک، نعمتی و عالیشاه به میدان نرفتند و وحید امیری و مهدی ترابی در نیمه دوم به ترکیب اضافه شدند.

از طرفی کمال کامیابی نیا، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو در تهران مانده بودند و سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

در این میان احسان پهلوان که در تمام بازی های چند ماه اخیر پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. شماره ۱۴ سرخپوشان در چند هفته اخیر علاوه بر دوندگی فراوان در تدابیر تاکتیکی پرسپولیس نیز به مهره ای انکار ناپذیر در ترکیب سرخ ها تبدیل شده و این روزها یکی از برگ های برنده گل محمدی محسوب می شود.

پهلوان بی شک در بازی با ذوب آهن نیز به عنوان تیم سابق اش از انگیزه های فراوانی برخوردار است.